Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAngst bij fentanylgebruik (als pijnbestrijder)

Angst bij fentanylgebruik (als pijnbestrijder)

16 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
Ik herken dit niet uit eigen ervaring maar ik werk als verpleegkundige en hoor dat clienten hier wel eens last van hebben. Neem even contact op met de arts, hij kan je wellicht een medicatie geven om je angsten te dempen/wat je kan nemen als je angsten hebt.
P
PetrovicLid
Ik heb zelf ook een aantal patiënten gehad die een TENS hadden. Over het algemeen heb ik gezien dat hij bij mensen de scherpe randjes er vanaf kan halen. Ik ben benieuwd hoe het bevalt. :)
T
TortiepointLid
Hoi Lunasee,

Volgens mij krijg ik het tens-apparaat van de verzekering, tenminste, ik moet wachten op toestemming van de verzekering. Dat schijnt een formaliteit te zijn maar toch, het is weer wachten he..
Ik zal zeker attente zijn op de gevoelige huid. Ik heb al problemen met de fentanylpleisters. De internist heeft deze week het "echte" merk (Durogesic) voorgeschreven. Dat is veel duurder dan de merkloze pleisters, maar wat een verschil zeg! De durogesic voel ik helemaal niet zitten en mijn huid heeft nergens last van.
Weet je waar ik wel om kon janken van verdriet en kwaadheid. Ik begon dit topic omdat ik last had van angstaanvallen, trillen, zweten etc. In de bijsluiters van de merkloze pleisters staat dit wel genoemd maar dan als niet zo vaak voorkomend, of alleen tijdens afbouwen of starten etc.