#1
hij moet gewoon zn neus dicht knijpen! ![:wink:]()
lunafaye zei:ik heb wel ergens gelezen dat je paddo's heel klein kan snijden en in een lege capsule kan doen en dan afslikken.
duurt wat langer voor dat het werkt maar werkt wel.
Als je ze maar heel klein snijd.
weet niet of dat met truffels ook kan?
PepTalk zei:Je kunt ze op alle zelfde manieren verwerken in eten als paddo's.
Belangrijk is om ze altijd zo fijn mogelijk te krijgen.
Bij het maken van soep of thee zullen paddenstoelen zacht worden en hun werkzame stoffen makkelijk afgeven. Truffels blijven ondanks het weken in warm water vrij hard, en zullen alleen aan de oppervlakte aanwezig stoffen opgenomen worden.
lunafaye zei:ik heb wel ergens gelezen dat je paddo's heel klein kan snijden en in een lege capsule kan doen en dan afslikken.
duurt wat langer voor dat het werkt maar werkt wel.
Als je ze maar heel klein snijd.
weet niet of dat met truffels ook kan?
Dat kan.
Je zult echter wel wat verder moeten gaan dan heel klein snijden (met paddo's trouwens ook).
Je moet ze dan eerst vermalen (keukenmixer of vijzel) en daarna drogen.
Het poeder/korreltjes stop je dan in capsules die je in slikt.
De misselijkheid bij het opzetten van de trip is bij mij bij deze wijze aanzienlijk minder.
PepTalk zei:Wanneer je het residu ook opeet zowiso.
De inwerktijd kan met thee of soep iets sneller zijn, omdat de effectieve beschikbare oppervlakte groter is en je maag/dunne darm dus sneller de stof op kan nemen.
PepTalk zei:Hetzelfde verhaal.
Het werkt bij mij in ieder geval prima.
Het is wel heel erg makkelijk.
Normaal na het eten van paddo's of truffels weet ik nog heeel goed aan de smaak in m'n mond een half uur later dat ik ze genomen heb.
Bij capsules slik je ze in, en een half uur-uur later heb je ineens iets van: Ohja shitt, ik had paddo's/truffels genomen!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."