Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"OZRIC TENTACLES,das pas tripmuziek"
"Hallo iedereen, Heb onlangs nog maar zo'n paddokweekset aangeschaft via het internet.Heb dat vorig jaar ook een paar keer geprobeerd met heel wat paddo's als resultaat.Het probleem is dat ik nu dezelfde set krijg thuis gestuurd maar de handleiding is een beetje veranderd.Alles is het zelfde tot aan het moment dat het setje in de bijgeleverde plastik zak,met microfilter,moet geplaatst worden.Vorig jaar moest ik 2kopjes kraantjeswater in de zak gieten en daarna het setje in de zak plaatsen.NU wordt het setje in een DROGE zak gestopt.Vroeger kwamen de paddo's na een kleine 2weken op .Ik wacht nu al 4weken en er is nog geen paddestoel te bespeuren.De inhoud van het setje was bij ontvangst mooi witgeschimmeld,dat is nu nog steeds zo,maar het vermeerderd niet,er lijkt totaal NIETS te gebeuren.Ik heb de handleiding gevolgd dus weet ook niet waarom de kabouterhuisjes weg blijven.Zat zo te denken dat het de laatste weken niet echt warm is geweest en dat het mss een beetje te koud was om hun koppie boven te steken ,ze moeten trouwens tussen de20en 26graden als omgeving hebben,WHO KNOWS??Waiting for the sun,waiting waiting,waiting"
"hoi,ik heb onlangs een paar peyotezaadjes gezaaid.het is nu ongeveer een kleine drie weken en er verschijnen hier en daar kleine bolletjes die lichtrood zijn van kleur,het lijken precies kleine psilokopjes die aan het uitkomen zijn.is dit normaal?is er iemand die al wat peyote heeft gezaaid,zo ja hoe ging dat in zn werk,ik ben zeker dat die bolletjes ontkiemde zaden zijn maar vind de kleur een beetje raar,hopelijk weet iemand wat ik moet doen .dank bij voorbaad"
"peyote zaaien inderdaad something like the picture,sommigen krijgen nu een groene kleur dus dat is goed.Het is voor mij de eerste keer dat ik cactus zaai maar voorlopig gaat alles goed denk ik.Volgende week de eerste gaatjes prikken in het plastiek,daarna de gaatjes opbouwen zodat de cacti kunnen wennen aan de droge lucht enzo gaan afharden,maar zover zijn we nog niet.laat maar gaan dat gaat wel goed."
"ruwe opium Om ruwe opium te maken wacht men tot de plant is uitgebloeid,de bloemblaadjes vallen er af en men heeft enkel de zaaddoos over(die bol met hoedje die op de stam staat).Na enkele dagen krijgt die zaaddoos een matte schijn over zich, die je met de hand kan verwijderen.dan is het moment aangebroken om de bol te snijden.'s morgens ga je met een vrij scherp mesje in de bol kerven het is de bedoeling dat je niet te diep snijd.als je te diep zit komt er niets uit.als je goed zit loopt er een witte melkachtige vloeistof uit.Laat die hangen tot 's avonds ,je zal zien dat die witte vloeistof een donkerbruine pasta is geworden.Die pasta schraap je allemaal samen ,kneed het in een bolletje en zie hier :de ruwe opium.Hopelijk heb je der wat aan"
"bitter acid Thanks iedereen om zo vlug te reageren,blijkbaar zijn er nog mensen die de bittere hoffmans hebben.Ben er bijna zeker van dat het geen DOB is want de werking duurt even lang als een gewone lsdtrip;heb er goed van getript op TRANCE DIMENSIONS vorig weekend.Super goei old school GOATRANCE met CALIFORNIA SUNSHINE(israel)AFGIN(israel)en onze local ANOUBIS(bel)en nog wa andere.Ik vind dat lsd perfect samen gaat met de muziek op een oldschool goafeestje.Ik voel mezelf door allerhande spiralen gedraaid worden,MAGISCH gewoonweg"
"RIP en respect.hij is vertrokken naar de eeuwige tripvelden,102jaar ongelofelijk,laat uw middel nog vele deuren openen"
"Heb er op de weides waar ik jaarlijks ga al een 70tal weten te vinden,bij 2jaar terug 700ofzoiets,maar de hoop nog niet opgeven,heb er nog geplukt eind november.De herfst komt wat traag op gang door het mooie weer in september"
"hallo mn lieve kaalkopspotters,heb goed nieuws voor de liefhebbers.ZE ZIJN ER!!!!!!!!! Door het warme weer in september is de herfst laat in gezet.Dinsdagmorgen vroeg uit de veren ,laarsjes aan,en nog eens gaan kijken naar mn vertrouwde veld die tot nu toe bijna nihil was.Tot mn grote verbazing zag ik direct bij het betreden van ons veldje een paar kaalkopjes staan,na 1 1/2 uurtje hebben we er een 300tal,door gebrek aan tijd,konden we niet langer zoeken dus volgende week nog eens terug.t veldje waar ik in 2 keer die 70 heb gevonden ben ik ook niet meer geweest sedert de plotse paddestoelenopkomst dus daar ook nog eens langs gaan."
"golden teachers"