Alluminiumfolie, plastic zakje eromheen, in de diepvries?
#2
hallo,
ik heb onlangs van iemand een suikerklontje,met daarop een druppel vloeibare lsd.hoe kan ik dit nu goed bewaren;ik heb het in plastiek in mijn koelkast gelegd.niet dat het daar lang zal blijven liggen maar ik was toch benieuwd hoe dit te bewaren
#3
Bewaren? Opeten!
Denk het beste goed luchtdicht afsluiten en bij constante (liefst lage) temperatuur bewaren.
#4
in de vriezer
#5
Indeed, zo koud en zo droog mogelijk, zo min mogelijk temperatuurschommelingen 2 x alufolie en een goed dicht wietzakje in de vriezer werkt meestal al perfect
#6
we have spoken =D
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.