#1
hallo mn lieve kaalkopspotters,heb goed nieuws voor de liefhebbers.ZE ZIJN ER!!!!!!!!! Door het warme weer in september is de herfst laat in gezet.Dinsdagmorgen vroeg uit de veren ,laarsjes aan,en nog eens gaan kijken naar mn vertrouwde veld die tot nu toe bijna nihil was.Tot mn grote verbazing zag ik direct bij het betreden van ons veldje een paar kaalkopjes staan,na 1 1/2 uurtje hebben we er een 300tal,door gebrek aan tijd,konden we niet langer zoeken dus volgende week nog eens terug.t veldje waar ik in 2 keer die 70 heb gevonden ben ik ook niet meer geweest sedert de plotse paddestoelenopkomst dus daar ook nog eens langs gaan.
