Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"rustige techno"
"@madcat bedankt ik denk dat het een wijze trip word ben heel erg benieuwd, ja ik hoorde al dat ayahuasca een plant is die je lichaam ook reinigt ik moet als ik het doe wel een soort dieet van te voren volgen zonder vlees suikers en tarwe producten enz die zouden te "aards" zijn. Bij het ritueel hoort ook een soort van sauna alleen lijkt mij dat heel claustrofobisch Ik denk dat ik ga schilderen nogmaals bedankt"
"Ik ga het doen het staat gepland, het weekend van 4, 5 en 6 november ga ik het meemaken ben benieuwd mijn eerste trip report komt eraan ben blij met mijn keuze. Alleen nog een vraagje bij sommige drugs of intensieve trips kun je later "terugvallen" waardoor je een stukje opnieuw beleefd. Is dit bij ayahuasca ook zo? Lijkt me niet zo fijn midden in mijn pws presentatie opeens visuals te zien. groetjes"
"he, klinkt wel heftig elke dag.. het enige wat ik weet is dat ik het niet meer ga doen, het heeft me in heel wat rottige situaties laten belanden, alhoewel zeg nooit nooit. Maar wat ik merkte was dat ik een ongelooflijke I don't care houding kreeg. Vooral na een paar weekenden achter elkaar gebruikt te hebben. Eerder ruzies, feller en harder in woord keus. Egoïstisch kan ik het wel noemen. Hoe was dat dan bij jou na zoveel gesnoven te hebben? groetjes"
"vanavond weer gedaan het is een leuke maar egoistische drug ik zou er een beetje mee oppassen als je voor het vermageren of meer energie gaat doen raak je zo verslaafd ik ben ook nog niet echt een ervaren coke gebruiker maar steeds als ik een wijntje drink heb ik er al zin in dit ligt natuurlijk per persoon anders maar alsnog"
"hi, Had een vraagje aan jullie. Een vriend van me wil graag hasj eten, Ik snap het zelf ook niet helemaal waarom maar in ieder geval hij wil het puur eten. Alleen maak ik me een klein beetje zorgen om hem hij wil nog wel eens "stoer"doen en twee keer zo veel pakken dan dat ie aan kan. Wat kan ik hem eigenlijk het beste adviseren? Ik heb zelf weleens spacecake gebakken maar was niet echt een aanrader aangezien ik er best down van werd dus hem adviseren kan ik niet echt door mijn gebrekkige ervaring iemand tips? groetjes"
"Gek he, dat is me nou net ook overkomen. Heb zelf enige ervaring met weed maar mijn "blow periode"is wel een beetje over. Vooral kampvuur avonden vind ik een jointje heerlijk en ik beperk me ook alleen tot die avonden. Deze keer was het alleen anders heel geleidelijk glee ik steeds verder in een droom achtige wereld. Niet zo zeer dat ik hallucineerde, het was meer een gesprek met me zelf waarbij mijn hoofd plaatjes creëerden. De bus rit maakte het er niet beter op. Warmte en het lichte geschud van een rijdend voertuig bracht me even in een soort trance. Het leek even alsof ik uit me zelf steeg. Bad gaan heb ik gelukkig nooit meegemaakt. Zo'n ervaring met wiet trouwens ook niet. groetjes"
"Ja ik vond het ook een beetje ongebruikelijk, Gewoon het roken lijkt me ook beter. Al heb ik wel een keertje wiet- en hasj spray gebruikt. Dat had een vriend van me vader zelf gebrouwen (omdat hij het niet wou roken) Dan moet je het laten weken in alcohol of iets in die richting, weet niet meer zo goed wat hij had gedaan weet wel dat je er stoned van word. Jeeetje was een leuke middag haha voor de rest ik denk dat hij het zelf maar moet uitzoeken met zijn buddies, ze overleven het vast wel"
"Ik snap dat gevoel wel dat je het tegen wil houden, maar mijn trips zijn vele male leuker geworden nu ik gewoon het over me heen laat komen en er juist dieper op in wil gaan. Maar het gevoel van bad gaan heb ik nog nooit gehad lijkt me trouwens wel heel vervelend. Gister in me trip dacht ik er nog aan maar met THC kan het voor me gevoel gewoon nooit fout gaan. Al was ik er wel een keer bij toen een vriendin van me helemaal fout ging, wat zij toen allemaal meemaakte.. dat gun ik niemand groetjes"
"1,75 62 kg"