Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZwart gat

Zwart gat

14 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
W
Waarom nie?Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen, heb een vraag over ket trip, heb ket gehaald en ga dit voor het eerst gebruiken. Nu heb ik gehoord dat je een puntje pep klaar moet leggen voor als het verkeerd gaat ( keta gat ?). Heeft iemand hier ervaring mee? Als je van de ket amper kan lopen, kan je dan nog wel een lijntje naar binnen krijgen? :confused:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee, dat is niet nodig hoor, misschien wel voor sommigen maar het is echt geen regel. Lees wel dit even door voor de dosering: http://www.erowid.org/chemicals/ketamine/ketamine_dose.shtml, dan zal er geen probleem zijn schat ik zo.

Veel plezier!
W
Waarom nie?Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Svali zei:
Nee, dat is niet nodig hoor, misschien wel voor sommigen maar het is echt geen regel. Lees wel dit even door voor de dosering: http://www.erowid.org/chemicals/ketamine/ketamine_dose.shtml, dan zal er geen probleem zijn schat ik zo.

Veel plezier!
Klik om te vergroten...

Bedankt voor de link, erg nuttig. :)
S
SD7Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedoel je een K-hole???

Een K-hole is een hele intense ervaring dat bij veel mensen verkeerd kan vallen omdat ze hier niet op voorbereid zijn.

Ik heb het zelf nog nooit gehad (stond wel op het punt) ben er ook niet benieuwd naar eigenlijk, het droom gevoel dat je met een kleine dosering hebt is al leuk genoeg.
l
loveloveloveLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ketamine lijkt me een best leuke ervaring dus gewoon met een hele kleine dosis beginnen en kijken hoe het effect is ? voor de rest nog iemand tips of handigheden bij gebruik van ketamine
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb het ooit is geprobeerd, een lijntje dat je nauwelijks zag liggen.

Het effect was zo sterk, dat ik twee uur da het gebruik nog steeds het effect voelde. Als dat al zo was, wat is het dan bij een "normale" lijn?
l
loveloveloveLid
01-01-2024, 00:00
#7
werkt natuurlijk voor iedereen anders maar zal wel een heftige drug zijn
t
travelladyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb zondagmiddag en flinke lijn gelegd voor mezelf tripketa gemixt met standaard keta.
Ik was al bijna 2 dagen wakker door iets te sterk uitgevallen speed..was zo klaar met dat rondhangen en niet kunnen slapen.
Ik lag op me bed staartde naar plafond en die begon te golven ik voelde hoe ik in me matras werd gezogen zo'n zwaar gevoel.
Eerst beetje angstig maar wist dat ik dit wilde en begon en reis van prachtige groene wouden en de rest kan ik me niet herrineren.
Het was vermoeiend dat wel maar zwart gat?nee dat krijg ik alleen misschien als ik het snachts zou doen en niet de zon op me huid zou voelen.
'snachts trippen vind ik zowiezo niet zo chill.

Greeeetzz :wink:
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#9
:)
travellady zei:
Ik heb zondagmiddag en flinke lijn gelegd voor mezelf tripketa gemixt met standaard keta.
Ik was al bijna 2 dagen wakker door iets te sterk uitgevallen speed..was zo klaar met dat rondhangen en niet kunnen slapen.
Ik lag op me bed staartde naar plafond en die begon te golven ik voelde hoe ik in me matras werd gezogen zo'n zwaar gevoel.
Eerst beetje angstig maar wist dat ik dit wilde en begon en reis van prachtige groene wouden en de rest kan ik me niet herrineren.
Het was vermoeiend dat wel maar zwart gat?nee dat krijg ik alleen misschien als ik het snachts zou doen en niet de zon op me huid zou voelen.
'snachts trippen vind ik zowiezo niet zo chill.

Greeeetzz :wink:
Klik om te vergroten...

Ik kan me jouw trip goed voorstellen :) De mensen die bij me waren toen stelden voor om er nog een klein beetje coke bij te doen, heb feestelijk bedankt, het effect was toch al groot genoeg lol.
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#10
GIsteren wat keta genomen maar ging deze keer niet echt smooth.
Had 80mg afgewogen en verdeeld in vier lijntjes.
Eerste ging traag, na 20min 2e lijntje en sloeg al meer in.
Nog eens 40min later de 2e laatste lijntjes waar ik onmiddelijk een ´slag´van kreeg en niet aangenaam lag.
Na goeie 5min (schat ik) was mijn orientatie en zicht helemaal verneukt en was er niets leuk meer aan voor me, juist nog tot aan het toilet geraakt want ik voelde iets opkomen en lekker gal moeten kotsen.
Na nog een tijd afzien ebte het wat weg en liet ik het afzwakken in de zetel, half uur later nog eens gal moeten kotsen. en voelde me de rest van de dag ongelooflijk kut.

Dus voor mij geldt, zelfs geen uberklein lijntje bijnemen als het leuk is.
Deze drug moet ik nog beter mee zien om te gaan.
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#11
Was wel op een nuchtere maag...en kop :mrgreen:
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#12
hele goede raad! als t lekker gaat, lekker laten gaan en niet bij nemen.
maarja, dat is altijd zo verneukeratief van drugs, als je lekker gaat wil je vaak enkel nog nets iets lekkerder gaan, iets sneller, harder, meer.....

maar, zoals blijkt, niet zelden slaat t dan opeens om en is alle lol weg.
en vooral nuchtere magen kunnen spelbrekers zijn ja, een bodempjes met voedsel maakt meestal dan we veel beter dingen kunnen verdragen.
jammer joh, dat t zo omsloeg, maarja, goed leer moment moet je dan maar denken.
:wave:
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ging veeeeeeellll beter deze keer.
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zaterdag nog eens keta gedaan.
103mg afgewogen, slechte trip met heel negatieve en slechte gedachten.
Positieve gedachten werden omgezet in negatief en negatieve of slechte herinneringen van vroeger kwamen er als extra donker uit :(

Na iets meer dan een uur nog een :kots: moeten placeren.
Ketamine laat ik voor een hele tijd wat links liggen, mijn lichaam en geest kan het productje niet echt apprecieren.
s
stinnaLid
01-01-2024, 00:00
#15
I not absolutely understand, what you mean?

Excuse, that I interfere, but I suggest to go another by.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."