Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Speed is echt fucked up.... Mdma is saai... Pak een LSD-piletje man, dat is pas lachen"
"tsss dat is toch gewoon mijn menig"
"waarom zou je een eigen topic moeten openen om te zeggen dat ik LSD lekkerder vind? Slaat gewoon nergens op, ik zeg alleen ff mijn mening, is niks mis mee... Als je t niet met mijn mening eens bent, tjah dat mag... En ik zeg spanker ook niet dat ie dat moet doen ofzo....damn!!"
"speedyweedy zei: looyke zei: tsss dat is toch gewoon mijn menig Klik om te vergroten... ok maar je kan lsd echt ni vergelijken met speed, wij zoeken iets dat energie geeft, en dat doet lsd niet Klik om te vergroten... zeg ik dat t te vergelijken is? Nee, dus leg me geen woorden in de mond ja.."
"frequence.....waar?"
"Dat wist ik, maar ik dacht misschien word er ergens anders nog zo'n feest gegeven.... Je weet maar nooit hehe"
"Bij mij denkt iedereen ALTIJD dat ik iets gebruikt heb. Ook al heb in niets aangeraakt, geen alcohol, pil, lijn of wat dan ook. Gebruik dus ook wel drugs, maarja aan me hoofd veranderd het weinig lijkt altijd of ik wa opheb, dus ja... Zit er nie mee"
"Ja joh, als je op een drugsforum zit sta je ALTIJD strak, is ook zo :P"
"Dat kun je nu nog nie zeker weten of t echt een goeie pil was met alleen maar MDMA.. Hij zag er wel tzelfde uit en heette tzelfde, maar dat heeft nog echt niets te zeggen. D'r gaan zoveel 'namaakpillen' rond..."
"ben je je nog nie echt goedkoper uit, tenminste als je de drank in de kroeg haalt, toch?!"