Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWel tegen harddrugs kunnen maar niet tegen softdrugs!

Wel tegen harddrugs kunnen maar niet tegen softdrugs!

13 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
l
looykeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jah, zoiets heb ik ook.
Als ik een blow rook, dan kan ik echt para worden, draai nie door hoor dat ook weer niet. Maar coke en keta kan ik echt veel naar binnen werken. Maar al pak ik weer een mdma-pil daar kan ik ook weer slecht tegen en speed-pillen werk ik zo naar binnen.
Reageer gewoon op die bepaalde stoffen veel anders, vaag maarja......is mee te leven hoor :mrgreen:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb lang in psychiatrische instellingen gezeten waar ze mensen behandelen met een dubbele diagnose. dat is drugsverslaving en psychische problemen. daar heb ik heel veel jongeren gekend die ook niet meer tegen soft drugs konden maar wel tegen hard drugs. als ze een joint rookten werden ze psychotisch en paranoia. als je een joint rookt dan ga je veel nadenken en als je psychisch niet in orde bent dan kun je rare dingen gaan denken en daar op doorflippen. ikzelf heb ook periodes gehad dat ik heel paranoia werd toen ik een joint rookte maar als ik een shot heroïne zette dan voelde ik me prima.
g
gebruiker87Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Iedereen reageert ten eerste op zijn eigen manier op alle verschillende drugs. Ten tweede is het niet zoals veel mensen denken; "blowen is de minst zware drugs", het is volgens de wet misschien zo, maar de wetten hier kloppen wat drugs betreft toch al van geen kant. Iedere drugs heeft zijn eigen uitwerking en die is dus op iedereen verschillend, waardoor de een de drug in kwestie misschien minder zwaar of juist weer wel zwaar voelt.
:wink: :sunglasses: :wave: :stoned: :stoned:

Dikke Kus
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik trek dat slecht de term softdrugs. Sommige drugs zijn heftiger en gevaarlijker als andere, maar softdrugs klinkt als een peuterdrug light.
S
SpankerLid
01-01-2024, 00:00
#5
freakymandariN zei:
Iedereen reageert ten eerste op zijn eigen manier op alle verschillende drugs. Ten tweede is het niet zoals veel mensen denken; "blowen is de minst zware drugs", het is volgens de wet misschien zo, maar de wetten hier kloppen wat drugs betreft toch al van geen kant. Iedere drugs heeft zijn eigen uitwerking en die is dus op iedereen verschillend, waardoor de een de drug in kwestie misschien minder zwaar of juist weer wel zwaar voelt.
:wink: :sunglasses: :wave: :stoned: :stoned:

Dikke Kus
Klik om te vergroten...

helemaal gelijk! ik sluit me der bij aan! :beer: :stoned: :stoned: :wave:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ken iemand die wel tegen harddrugs kan, maar niet tegen softdrugs!
Als ie een blowtje neemt, moet ie bijna altijd kotsen :openmouth:
Ook ervaringen mee?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ken ook zoiemand... NIET mee te leven. *zucht*
wel leuk, als je er een opmerking over maakt, wordt ie :smilingimp:
]
]x[Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ligt eraan kijk als je niet kan roken maar wel slikken dan begrijp ik het maar als je een plofje rookt of een joint dan is het bullshit :grin:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ligt eraan kijk als je niet kan roken maar wel slikken
Klik om te vergroten...

:confused: :rolleyes: Hij rookt, dus ik denk dat ie wel tegen de rook kan... :rolleyes: :confused:
-
-O. Dee-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
graefie zei:
Ik ken iemand die wel tegen harddrugs kan, maar niet tegen softdrugs!
Als ie een blowtje neemt, moet ie bijna altijd kotsen :openmouth:
Ook ervaringen mee?
Klik om te vergroten...

gaat het alleen om de ranzige smaak, of is het te zwaar?? of vind ie gewoon het blowen niet leuk???

blowen versterkt namelijk je gevoel, dus als ie niet lekker in zijn vel zit kan dat het misschien zijn!
m
moonflowerLid
01-01-2024, 00:00
#11
gaat het alleen om de ranzige smaak, of is het te zwaar?? of vind ie gewoon het blowen niet leuk???

blowen versterkt namelijk je gevoel, dus als ie niet lekker in zijn vel zit kan dat het misschien zijn!
Klik om te vergroten...


Heb er wel vaker wat over gehoord, dat als je niet lekker in je vel zit dat je dan niet moet gaan blowen, heb er zelf overigens geen last van. Maar dat die gast gaat kotsen vind ik wel extreem, mischien heeft iets van een THC allergie of zo :stoned: :stoned: :stoned: [/quote]
l
lillyLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja vage shit
s
salivalLid
01-01-2024, 00:00
#13
das vaag..
s
speedyweedyLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb dat ook, speed kan ik blijven snuiven maar blowen das wat minder.
vroeger kotste ik enwerd ik ziek, nukan ik al een joint roken zonder te kotsen, maar van 1tje ben ik wel een hele avond van de wereld, das wel goedkoop natuurlijk :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."