Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een zonnebril is trouwens ook gewoon heel erg grappig tijdens het trippen. Ineens een hele andere wereld die je ziet."
"Ook een lesje dat je de eerste keer beter met een halve dosis begint bij tripmiddelen."
"Blijven hangen in een trip kan toch niet? Dus moet het wel een psychose zijn lijkt me."
"Als je net zo bent als je in dit topic reageert dan kun je misschien beter geen lsd nemen. Doe relaxt en alles komt goed"
"Chris Pontius zei: lolnoob zei: Blijven hangen in een trip kan toch niet? Dus moet het wel een psychose zijn lijkt me. Klik om te vergroten... Heb je het topic gelezen? Klik om te vergroten... Ja"
"1 minuut zoeken: http://www.rivm.nl/bibliotheek/digitaal ... apport.pdf Dat is alles wat ik hier aan ga besteden. Geen idee waarom ik die ene minuut al had gedaan maar ik had toch niets beters te doen :P Goede quote trouwens: Iemand die de vangrail waarneemt als een kronkelende slang zal niet als veilige verkeersdeelnemer aangemerkt kunnen worden. Klik om te vergroten..."
"Het is gewoon anders in je eentje, maar zeker niet per definitie minder leuk. Probeer wel tegen je vriendin te zeggen dat ze niet telkens moet vragen of je al wat ziet/voelt, dat is erg vervelend. Eigenlijk is het het best als ze niets zegt behalve als jij tegen haar gaat praten of als ze ziet dat je het moeilijk hebt. En ze kan natuurlijk wel af en toe vragen of je nog iets wilt (eten/film kijken/leuk trip speeltje)."
"Weedman94 zei: In ieder geval erg bedankt voor die ene minuut moeite dan. Ik ben blijkbaar niet echt goed in zoeken. En geloof me, ik doe mijn best. Je snapt niet hoe graag ik die gast op dat forum wil dissen en het kan me ook nog eens een punt extra op mijn toets opleveren Klik om te vergroten... Ik wist ook wel ongeveer waar ik moest zoeken hoor Succes ermee"
"Ik had het afgelopen dinsdag met paddo's. De gesprekken waren echt heel erg vaag (telkens allebei 1 random woord zeggen), maar we wisten precies wat we bedoelden. Wat toen ook wel leuk was dat ik ons gesprek op 2 manieren hoorde. Hoe het in het echt klonk en wat we bedoelden. Ik moest dus telkens erg hard lachen omdat het voor een niet trippend iemand totaal niet te begrijpen was. Ik denk niet dat dit echte telepathie is, maar gewoon een hele goede interpretatie van lichaamstaal. Een test die je zou kunnen doen als je aan het trippen bent is allebei even in een andere kamer gaan zitten, wat opschrijven wat je dan denkt, en dan van elkaar voorspellen wat er is geschreven. Maar hier heeft niemand zin in als je aan het trippen bent denk ik :P"
"Probeer een zonnebril tijdens het trippen? het liefst eentje met kleur"