haha nee bedoel ik niet :P, wou gewoon mijn verhaal eens delen met anderen, maar goed het houdt mij wel in de hand.
Flameon zei:weyoun22 zei:Toen ik stopte met speed dronk ik de hele dag bier om aangeschoten te blijven maar niet dronken. Daarmee dwong ik mijn brein een tijdje op een laag toerental te draaien.
Ik snap jou gedachtengang wel, maar of dit de goeie manier is om van een speedverslaving af te komen? Dus ik zou het die beste TS niet adviseren.
tis misschien niet helemaal de manier, maar het werkt goed voor mij.
afraidtech zei:haha nee bedoel ik niet :P, wou gewoon mijn verhaal eens delen met anderen, maar goed het houdt mij wel in de hand.
weyoun22 zei:Toen ik stopte met speed dronk ik de hele dag bier om aangeschoten te blijven maar niet dronken. Daarmee dwong ik mijn brein een tijdje op een laag toerental te draaien.
Dat is het ene voor het andere verwisselen. Uiteindelijk moet je het nuchter kunnen.Flameon zei:weyoun22 zei:Toen ik stopte met speed dronk ik de hele dag bier om aangeschoten te blijven maar niet dronken. Daarmee dwong ik mijn brein een tijdje op een laag toerental te draaien.
Ik snap jou gedachtengang wel, maar of dit de goeie manier is om van een speedverslaving af te komen? Dus ik zou het die beste TS niet adviseren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."