Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn vraag is als je een tolerantie hebt voor benzopines heb je dan de zelfde tolerantie als je een thiëndodiazepine pakt. Of blijft de tolerantie gelijk als je een thiëndodiazepine pakt? Of blijft de tolerantie gelijk? Of minder? Bedankt"
"Dag iedereen, Ik heb een vraag over tramadol. Ik moet deze medicatie nemen voor mijn knie. Nu moet ik zeggen dat ik daar nogal sterk op reageer vind ik,bv ik word moe en ik geraak precies in een soort van roes. Heeft iemand dit ook? Of is dit herkenbaar bij iemand? En is Di normaal? Het zijn pilletjes van 50mg. En als ik eentje neem voel ik het redelijk goed. Grtz"
"maar wat is dan een lagere dosis? grtz"
"ik heb het geprobeerd voor de eerste keer en het gevoel is niet mis. beetje dizzy,loom, maar aangenaam. een warm gevoel van rust. ik ben tot 50 ml gegaan. maar het gevoel zal wel bij iedereen anders zijn denk ik. wel zeer verslavend denk ik zeker mee opletten"
"Is dat Cetirizine?"
"Het het is te zien wat je juist wil en hoe hoog jouw tolerantie is. bij sommige mensen heeft valium een heerlijk gevoel maar bij andere mensen worden er gewoon moe van. het is inderdaad af te raden om valium recreatief te gebruiken omdat het erg verslavend is. ik neem af en toe eens een valium of een alprazolam om te ontspannen maar daar zitten soms wel een paar weken tot maanden tussen. als je geen tolerantie hebt zou ik beginnen met 5mg en 20 tot 30 min wachten en zien wat het heeft,voel je niks? dan kan je een extra 5 mg bij nemen. persoonlijk heb ik genoeg met 10 mg, maar dat is bij de meesten wel anders. Maar het blijft het beste om het gewoon niet te doen."
"Ik heb brotizolam van lendormin maar deze werkt bijna niet ( recreatief) iemand ervaring met deze benzo?"
"Benzoboss zei: Zie je comment nu pas. Het zou gwn moeten werken. Was het ook echt poeder? Crushen en laten weken in een shotje wodka? Dat zou de xanax er uit moeten treken. Maar die combo kan gevaarlijk zijn 1 shotje zal weinig verkeerd doen maar ja zeg het maar ff. Klik om te vergroten... Het waren gewoon tabletten. Bedankt voor uw antwoord"
"Is dit een goede benzo voor recriatief gebruik? Wat is er juist van weet is dat het een thienobenzodiazepine is."
"Mijn vraag is of er xanax 2mg bars bestaan zonder vertraagde afgifte van Pfizer? Mvg"