Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBrotizolam werkt bijna niet ervaring?

Brotizolam werkt bijna niet ervaring?

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
l
logitecholivLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb brotizolam van lendormin maar deze werkt bijna niet ( recreatief) iemand ervaring met deze benzo?
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
"Brotizolam, in a dose of 0.25 mg can be used as a premedication prior to surgery, this dose was found to be comparable in efficacy to 2 mg flunitrazepam as a premedicant prior to surgery."

Vrij potent goedje volgens de Wikipedia, zou je als het goed is wel moeten merken.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tolerantie?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Veel benzo's zijn nauwelijks recreatief.

Brotizolam werkt rustgevend, spierontspannend en vermindert angstgevoelens, je moet maar kijken of jij dat enige recreatieve waarde vind hebben.

Je moet niet denken dat je van zo maar welke medicatie op een prettige manier leip wordt of zo, dus hoe kan jij nou weten of het zijn werk niet doet? Het wordt primair ingezet als slaapmiddel als ik het zo lees, dus als je er genoeg van neemt zal je wel zo in dromenland liggen. Wat had je er van verwacht dan?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Onderdeel van de effecten van benzodiazepines zijn 'delusions of sobreity', dus dat je het idee dat je nuchter hebt ookal is (voor anderen) overduidelijk dat je ongeremd en vergeetachtig gedrag vertoont.
B
BadassPsychoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee bro, 1 van de weinige benzo's waar ik geen ervaring mee heb :)
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#7
logitecholiv zei:
Ik heb brotizolam van lendormin maar deze werkt bijna niet ( recreatief) iemand ervaring met deze benzo?
Klik om te vergroten...

Ik viel er razend snel van in slaap maar kwam er net zo razendsnel terug van wakker,
zeer bizar, ik dacht vaak dat ik niet had geslapen erop terwijl ik het wel degelijk had gedaan...
Het is dus enorm potent om in te slapen maar je slaapt er helemaal niet lang van door, het was wel interessant toen ik het combineerde met middellangwerkende en/of langwerkende benzo's.
Maar op zich zelf voelde ik er dus ook amper iets van net als de TS. (was trouwens ook lendormin bij mij)
Recreatief nam ik nooit benzo's , enkel voor slaapproblemen vroeger of na stimulantenbinges of LSD traktatie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."