#1
Hoe komt het dat diazepam EG 10 mg niet werkt ik neem 70 mg en nog steeds geen werking Mss een zeer klein beetje rustiger but that's it. Grtz
InderdaadDan zou ik heb gewoon niet meer nemen..
Simpel toch?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."