#1
Zelfs ik had dat tijdens mijn topgebruik nog weleens, maar er is niet echt een peil op te trekken verder. Kan wel dat je meer kans hebt als je het inneemt uurtje voor bedtijd. Maar kan ook zomaar zijn dat je overdag ineens plat moet als je 't neemt. En dat kan per keer verschillen. Wel bouw je enorm snel tolerantie op, dus als je het meermaals gebruikt in een week dan kan het ook daardoor komen.Weet iemand hoe het kan dat ik vorige x er ook slaperig van werd en deze keer zo goed als helemaal niet?
Dat is juist een fijne bijwerking vindt ik.
Kan dat volgende x weer wel voor komen?