Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"alfa"
"je neus snuiten en in je zakdoek zit de partysnuiver:P"
"wazige shit vriend"
"DirEnGrey zei: Leuke report :P was spannend om te lezen. 't Ging alleen niet echt over de trip zelf :P Klik om te vergroten... boeie ef wat afwisseling kzat vol spanning te lezen en was vergeten dat t df was"
"Re: levensverhaal... je hebt gelijk dat k er niet mee kon omgaan,,maar ik vind t idd erg stoer dat ik ziek ben booh(h) beter als op vakantie gaan lkkr in de vakantie ziek zijn wat wil je nog meer hoie jong"
"Re: levensverhaal... Atropa zei: Paar tips dan maar: - Laat je onderzoeken door een cardioloog - Zoek contact met een neureoloog en bespreek dit 'voorval' - Komende 10 jaar moet je alles aan de kant schuiven, inclusief alcohol, koffie en energydrinks Klik om te vergroten... gaat dat niet iets te ver ?"
"Re: levensverhaal... Mysticwarrior zei: Mag ik wat aan je vragen, hoe zie jij graag jou toekomst? Groetjes, Mystic. Klik om te vergroten... ja klink wazig maar nadat het ijgenlijk begon heb ik er niemeer aan gedacht(daarvoor d8 k da heel erg veel aan) en kan k t me niet voorstellen ... maja ik drink gwoon tot mn 20ste geen alcohol meer en tot mn 25geen energie drink en koffie... ik ben niet vanplan om na mn ouders te gaan maar wel mn verslavingshulp weer op te gaan zoeken en ik ga dan na die dokter van me.... goed ide?? ben egt blij dat ik dit forum heb gevonden...."
"Re: levensverhaal... ik ben eeegt zooo dankbaar dat julie helpen he en ik zal zeker doen wat julie zeggen wat goed is... na jullie luisterren(niks te verliezen..) na mezelf luisteren(mn leven te verliezen) dus ik ga egt doen wat jullie zeggen en zal nooit meer iets daarvan gebruiken en ik ga zelfs geen alcohol drinken een aantal jaren mischien 1 biertje op verjaardagen... maar ik heb nog steeds geen iode als k deze moet halen ofniet... Robdebob zei: *Update Hier de supplementen die ik gebruik en waar ik ze besteld heb: Vitamine C 1000mg { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Gekocht bij Etos voor 13,75 5-HTP 50mg Hier gekocht voor 18,35 Centrum multivitamine Vrijwel in elke supermarkt te koop (wel duur: 22,95 of zoiets) Melatonine 3mg Gekocht bij deze webshop voor 13,95 voor 120 stuks Belangrijkste bron: http://www.erowid.org Klik om te vergroten... hier gevonden: '' posting.php?mode=quote&f=3&p=434735 '' egt bedankt voor jullie hulp... en nee voor de mensen die dit denken...ik vind t niet ''stoer'' maar ik wil niet dat er iemand deze zelfde domme fout gaat maken..."
"Re: levensverhaal... hehe...ijndelijk klaar met lezen grpje ik voeg je zo meteen toe op msn (h) maar is dit normaal of draai ik door?? ik had nooit zelfvertrouwe nog niet s een klein beetje en nu heb ik zelfvertrouwen teveel maja is tog goed ofniet?? (voor de laatste x moet k die medicijnen wat k net zij nu kopen??)"
"als ik opmag voor tijbewijs en auto heb zal ik dood NOOOOIT doen ik ben er zwaar op tegen..dalijk rijd ik iemand aan"