#1
Over onder andere hoe je lijf reageert op hitte en hoe je jezelf kunt koelen
Omdat mbt tot relaties vrijwel alles een transactie is en je meer waard word als je een perfecte huid heb.Maar WAAROM kunnen ze dat? Waarom willen we die perfecte huid?
Het eerste wat ik dacht is omdat het een verdienmodel is.Maar WAAROM kunnen ze dat?
Het eerste wat ik dacht is omdat het een verdienmodel is.
Wees vooral onzeker en blijf onze producten kopen. Goed voor jou rimpels goed voor onze portemonnee.
( gebruik ervan is op eigen risico mooier//gelukkiger word je niet wel armer)
Hele sales/marketing mensen zitten hierop om een gevoel ( onzekerheid) te kweken/verkopen en dan ook met de oplossing in een potje te komen.
Dieren accepteren je zoals je bent hoor. Dik, dun, lelijk, mooi, blind, doof, kaal, anders. Het maakt ze allemaal niks uit.Omdat mbt tot relaties vrijwel alles een transactie is en je meer waard word als je een perfecte huid heb.
Zo vraag ik me dus af waarom we graag naar mooie mensen kijken. Het geeft ons een goed gevoel dus dat betekent dat er een geluksstofje aangemaakt word. Dus de natuur kent waarde toe aan een knap uiterlijk. Ik vind dat interessant.
En blijkbaar werkt het bij dieren ook (ongeveer) zo want puppies en andere jonge dieren zijn niet voor niets zo schattig.
Dat wel maar jonge dieren zijn niet alleen schattig voor mensen toch?Dieren accepteren je zoals je bent hoor. Dik, dun, lelijk, mooi, blind, doof, kaal, anders. Het maakt ze allemaal niks uit.
Je kan alleen jezelf gelukkig maken. đAls je je vrouw gelukkig maakt dan maakt ze jou ook gelukkig.
Zo werkt toch bijna deze hele CorpWorld waar wij zo in geboren worden.Dat noemen ze toch een perverse prikkel?
Het is legaal maar zou eigenlijk verboden moeten zijn.
Ik denk niet dat dieren in termen denken als lelijk, schattig, mooi.Dat wel maar jonge dieren zijn niet alleen schattig voor mensen toch?
Mensen doen vooral alles labelen en ergens iets van vinden en oordelen enzo.
Ik denk niet dat dieren in termen denken als lelijk, schattig, mooi.
Maar meer op energie en gevoel afgaan en zien/weten of iets een baby'tje is en daar gewoon rekening mee doen houden.
Uiterlijk van een dier heeft wel invloed op elkaar i geuss.Denk jij dat die charme op dieren geen effect heeft?
Niet doen dan. đ»dat labelen en ik zou wou willen dat ik het minder deed.
Oef⊠deze heb ik iets te vaak op dit forum en HUT internet voorbij zien komen. Jammer dat de zoekfunctie het niet doet. Maar ik zal het korthouden:Omdat mbt tot relaties vrijwel alles een transactie is en je meer waard word als je een perfecte huid heb.
Is dat zo?Zo vraag ik me dus af waarom we graag naar mooie mensen kijken. Het geeft ons een goed gevoel dus dat betekent dat er een geluksstofje aangemaakt word.
Ik geloof niet transactionele relaties zoals deze ideologie probeert te portretteren.
In alle eerlijkheid krijg ik vaker juist een negatief gevoel in de trant van âIk ben niet zo X/Y/Z als deze persoonâ.
Ik houd al op - i got my cue haha.Poeh ik word moe, mijn discussieer energie is op.
Welke ideologie?
Ik denk dat dat alles in de materiële wereld alles uiteindelijk 01010101 is.
Maar wat vind je van de volgende transactie:
Als je je vrouw gelukkig maakt dan maakt ze jou ook gelukkig.
(En dat hoeft ze niet eens bewust te doen maar als je een vrouw om je heen hebt die gelukkig is, alleen daarvan kun je al gelukkig worden)
Of is dit ook seksistisch of in het verkeerde keelgat?
Maar ik kan er ook niet echt over oordelen want ik vraag me ook nog steeds af wat liefde is.
Als jij een mooie vrouw ziet bedoel je?
Ik heb het hier over : als je een mooie man ziet.
Als je je vrouw gelukkig maakt dan maakt ze jou ook gelukkig.
(En dat hoeft ze niet eens bewust te doen maar als je een vrouw om je heen hebt die gelukkig is, alleen daarvan kun je al gelukkig worden)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."