Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Rijd gewoon niet onder invloed. Zo makkelijk is het. Eind 2018 ben ik één van m'n beste vriendinnen verloren omdat ze was aangereden. Ze vonden alcohol en thc in het systeem van de bestuurder. Die vriendin was nog maar 15 en is nu gewoon dood doordat iemand zo dom en egoïstisch is geweest om aangeschoten/stoned achter het stuur te stappen. Haar ouders en broertje waren kapot van verdriet. Ik ben nog naar haar begravenis geweest en dat was echt niet leuk om te zien. Het had zo makkelijk voorkomen kunnen worden. Pak gewoon het ov of blijf bij iemand slapen als je onder invloed bent, maar ga aub niet rijden."
"Ik wil morgen snachts 2cb nemen (dus de nacht van zaterdag op zondag) maar ik weet niet zo goed welke dosis ik ga nemen. Ik zit te twijfelen tussen 1.5 en 2 pillen van ongeveer 12-14mg. Tot nu toe heb ik tijdens m'n trips altijd wiet gerookt en ik heb het ook een keer gecombineerd met alcohol en mdma (verschillende dagen).1 pil + wiet tijdens de comeup en piek was heel visueel en licht trippen. Deze keer ga ik het met niks combineren en doe ik het alleen in plaats van met vrienden. Ik wil iets heftiger trippen dan de andere keren. Is het dan beter om 1.5 te nemen of 2?"
"Cerberus zei: Als je alleen bent, ga je al sowieso heftiger trippen met dezelfde dosis, daar moet je wel rekening mee houden. Ik heb ook eens alleen getript met 2 pillen van ~15mg en het resultaat herinner ik me dat je gelezen hebt toen ik mijn trip report postte, dus je bent gewaarschuwd Klik om te vergroten... Thanks voor je reactie Dan ga ik er toch maar 1.5 nemen. Ik heb bij elkaar 6 pillen dus als het underwhelming is kan ik de volgende keer meer nemen."
"De Dunne zei: Prima plan. Bijnemen heeft na een tijdje geen nut met 2cb. Het verlengt je trip wel maar versterkt het niet. 2cb is echt leuk! Veel plezier vanavond! Klik om te vergroten... Dankje!"
"Pollewop zei: En en en en?? 😇 Klik om te vergroten... Er kwam de laatste 2 dagen iets tussen dus ik heb het uitgesteld naar vanavond. Morgen kom ik hier op terug"
"Woww ik had het vannacht gebruikt en het was echt super leuk 😍 alleen trippen is minstens even leuk als samen met anderen. Ik had wel een veel ergere bodyload dus ik ben wel blij dat ik 1.5 nam en niet 2. 2 zou mijn lichaam niet leuk vinden denk ik haha."
"Ik wil over ongeveer 45 minuten 2cb nemen. Ik heb hoofdpijn, maar kan ik nu paracetamol nemen of beter niet?"
"Ik had een halve genomen in plaats van een hele. Ik heb niks raars gemerkt dus waarschijnlijk kan het gewoon."
"Ik heb er niet veel over kunnen vinden. Alleen dat het waarschijnlijk niet heel schadelijk is, maar er is weinig onderzoek naar gedaan. Kan het zo zijn dat 2cb nauwelijks schadelijk is voor volwassenen, maar wel voor minderjarigen? Weet iemand hier iets meer over?"
"GoldenGrow zei: heel eerlijk gezegd rij ik regelmatig op wiet, keta en zelfs benzo's.. tot nu toe gaat het altijd goed maarja het blijft extreem onverantwoordelijk. Klik om te vergroten... Rijden onder invloed van keta ik vind lopen met ket al moeilijk. Laat staan rijden.."