Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD-> buikpijn?

LSD-> buikpijn?

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
r
rockmuzikantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey mede drugsliefhebbers,
overlaatst heb ik op een feestje lsd gepakt, kwartje van een zegeltje, weet nie precies hoeveel µg.
Maar, eerst is er niets, gewone opkomst, maar na 2-2.5uur krijg ik ongelofelijke buikpijn, deze verergerde zo erg dat ik op de duur niet meer gewoon recht kon staan en moeilijkheden kreeg met te ademen.
Kan dit misschien een alergische reactie zijn op de lsd? Of zat het gewoon in m'n hoofd?
B.V.D.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
kan allebei, je had mss eerst even thuis moeten oefenen en het handboek erbij moeten pakken.

:wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zou kunnen. Ik krijg in de coming up altijd wel last van misselijkheid dat later verandert in een soort knoop in mn maag gevoel. Niks ernstigs verder, niet heel ongemakkelijk.. gewoon raar. Echt pijn van LSD ken ik niet.
b
bringabongLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je bent niet allergisch voor de LSD zelf, de meeste lichamelijke ongemakken die mensen hebben als ze op LSD trippen, worden veroorzaakt door de verhoogde hoeveelheid adrenaline. Meestal komt dat in de vom van kramp, bijvoorbeeld in je maag, maar er zijn ook mensen die die kramp in hun rug krijgen.

Verder kan het natuurlijk zijn dat je behalve LSD nog iets anders hebt binnengekregen, maar dat weet je pas als je je spullen laat testen.

Ik heb zelf nog nooit last gehad van m'n maag, niet bij LSD, maar ook niet bij enige andere drugs die ik ooit naar binnen heb gewerkt. Heb wel eens een beetje het gevoel alsof er een steen ofzo in m'n maag ligt, maar dat gaat altijd na een beetje rekken en strekken wel weg.

Ik zou de volgende keer dat je wat neemt, het gewoon een keer rustig thuis doen, grote kans dat je dan nergens last van hebt.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het zou ook best kunnen dat het toeval was dat het tegelijk met de LSD kwam. Ik heb nog nooit pijn ervaren op LSD en al zeker geen buikpijn. Soms wel een beetje een gespannen gevoel rond mijn achterhoofd / kaken, maar meestal alleen in de vroege come-up en dat is eigenlijk nauwelijks onprettig, meer een teken dat de trip sterk op komt.

Tuurlijk kan je ook gevoelsmatige hallucinaties hebben op LSD, zo voelen mijn handen en tanden vaak raar in een trip zonder dat er werkelijk iets mee aan de hand is, misschien was het zo iets?
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#6
azgaza zei:
Tuurlijk kan je ook gevoelsmatige hallucinaties hebben op LSD, zo voelen mijn handen en tanden vaak raar in een trip zonder dat er werkelijk iets mee aan de hand is, misschien was het zo iets?
Klik om te vergroten...

Mijn tanden staan ook nooit op hun plek als ik LSD heb genomen :tearsofjoy:.

Een vriend van mij heeft zijn laatste 2 trips ook wel last van zijn maag gehad. De laatste keer heeft hij zelfs bloed gekotst. Hij heeft sindsdien geen acid meer genomen. Ik kan zelf maar moeilijk geloven dat dit door de LSD komt.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Soma zei:
Een vriend van mij heeft zijn laatste 2 trips ook wel last van zijn maag gehad. De laatste keer heeft hij zelfs bloed gekotst. Hij heeft sindsdien geen acid meer genomen. Ik kan zelf maar moeilijk geloven dat dit door de LSD komt.
Klik om te vergroten...

Omdat LSD lichamelijk een extreem milde stof ik zou ik denken dat het bij mensen waar het zulke heftige lichamelijke reacties geeft denken dat er toch een onderliggend probleem is. Ik weet wel dat LSD lichaamstemperatuur, hartslag en bloeddruk licht verhoogd, dus misschien heeft die vriend van jou een maagzweer en een hoge bloeddruk? Hij zou dan wel de zelfde problemen moeten hebben met alle stimulanten. Of het is toeval, wat natuurlijk ook gewoon nog kan.

Ik vraag het me wel af want in mijn omgeving heb ik nog nooit echt problemen er mee gezien, ken veel mensen die veel verschillende trips hebben meegemaakt en er zitten wel wat verhalen tussen zoals iemand die 5 uur lang dacht dat ze de loop van een geweer in haar nek voelde en dat ze zichzelf moest opofferen om de wereld te redden en dat soort acute trip-psychose dingen. Achteraf, nog in de trip overigens, kwam ze uit die rare gedachte gang en ging het wel weer goed met haar, ze vond het ook niet bád, alleen erg paranoide, bleek dus dat ze para sfeertjes wel leuk vond.. ach.

Maargoed, vreemde lichamelijke ongemakken heb ik met LSD dus nooit zo gezien, alleen dat eeuwige 'dit voelt raar', 'ja dit voelt ook raar', 'alles voelt raar', 'ik voel raar', 'ben ik echt zo raar? voelt dat van jou ook raar?' dat niet vervelend maar ook niet echt heel vermakelijk is.
l
lespaulLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb altijd een druk op me maag als ik lsd gebruik en de oorzaak daarvan is :GAS hahaha

moet altijd van die lsscheetjes laten vliegen :confused: kweet niet waarom maar heb ik nu eenmaal. maar is prima draagbaar kwa druk op me maag.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."