Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual ongeveer 300 mics waren hotlips ( rollingstones logo ) die waren getest op 200 mics. had er ander half gehad dus... heb na die tijd nog maar 2 keer weer getript op acid. waarvan ik 1tje ook fout ben gegaan. zoals ik dat toen dacht loste mijn lichaam op in de lsd wereld. en daarna nog een keer, was niet super relaxt maar ging goed. das inmiddels anderhalfjaar geleden dat ik voor het laast acid heb gedaan. binnen kort als het beter weer word ga ik het nog maar weer is proberen... ben er weer klaar voor heb ik het idee."
"Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual ik heb voor ik fout ging al aardig wat getript op acid, 2 jaar lang gemiddeld 1 keer in de maand. ik weet hoe leuk het kan zijn, alleen moet ik mijn hoofd daar weer klaar voor maken. ik mis het namelijk wel trippen op een feestje. en de gedachte gang die je dan hebt. het is niet dat ik me zelf opdring richting de lsd. denk er veel over na en heb nu geen negatiefe gevoelens meer naar lsd toe. dus ben er weer klaar voor! thats why."
"dat probleem had ik ook altijd. maar na een paar goeie trips was dat er wel van af. gebruik nu alleen als ik het nodig vind en heb geen drang meer om het op te maken. maar goed ook, want tegen woordig koop ik groot in zodat ik de aankomende maanden niet meer hoef te kopen. heb een hekel aan dat geregel vlak voor een feest."
"ik dwaalde met me gedachten af en kwam toen in dat negatieve gevoel terecht, en op het moment dat ik dat besefte kwam ik weer in de realiteit. is dus een tijd bestek van een paar seconden."
"ik heb altijd een druk op me maag als ik lsd gebruik en de oorzaak daarvan is :GAS hahaha moet altijd van die lsscheetjes laten vliegen kweet niet waarom maar heb ik nu eenmaal. maar is prima draagbaar kwa druk op me maag."
"wow jah die hartjes heb ik 1 keer gehad!!!! visiueel super en niet fuckt in je hoofd! een van de meest fijne trips voor mij tot nu toe! maar inderdaad 500mics is wel veel maar zeker mogelijk. een vriend van mij heeft een keer een fel van 250 zegels gehad ( HOTLIPS) aan de achterkant van het vel was op sommige plekken de inkt door gelekt. als je zon tripje nam was dat toch iets te veel van het goeie. normaal is een hotlip 220mics. maar waar de inkt door gelekt was stond wel gelijk aan 2 zegels. erg heftig dus. gewoon kwartje nemen om mee te beginnen, zeker niet onverstandig"
"hahaha geltabs heb ik nog maar 1 keer gezien 2 jaar geleden, maar liquid is bij mij in de vrienden groep makkelijk aan te komen. mensen die mensen kennen, je weet wel persoonlijk heb ik liever liquid dan een tripje. voelt toch iets anders, maar kan er ook door komen dat ik altijd vergeet dat ik hem al heb ingenomen. dat heb ik daarin tegen met een tripje niet. loop namelijk eerst 10 min met dat ding in me mond te spelen. en microdots zijn in amsterdam nog wel tegen te komen, daar kom ik ze elke keer tegen. maar heb nog nooit een microdotje gehad."
"het meeste wat ik genomen heb is 7 zegels op een goa feest in duitslend en dat waren hot lips +- 175mg per blotter en toevallig gister nog 4 hoffmannetjes 100 jaar ging ook wel lekker hahaha"
"ug sorry type fout"
"ik de dag ervoor ook 2 zegels gehad dus moest al met 4 beginnen op dat feest en heb dus daarna nog 3 gedropt dus kom op een totaal van 7 als ik me niet vergis"