Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Laatst 22 mg gesnoven, de pijn viel best wel mee. Leuke ervaring, vond het niet heel speciaal maar dat kan komen doordat ik het grootste deel van de tijd op bed heb gelegen in het donker met muziek op. In het halfdonker zag ik in ieder geval geen hand voor ogen door de visuals Zeker voor herhaling vatbaar, alleen jammer dat mn supply op is"
"2C-B neemt de functie van serotonine over waar MDMA en aanverwanten het doen vrijkomen. Zelf heb ik altijd met 2C-B dat ik niet lang in een bepaalde houding kan zitten omdat mijn gewrichten dan pijn gaan doen, en zodra ik beweeg is die pijn weer een paar tellen weg. Iemand die het herkent?"
"timmaniac zei: leppeh zei: 2C-B neemt de functie van serotonine over waar MDMA en aanverwanten het doen vrijkomen. Klik om te vergroten... ik weet dat dit zo is bij LSD (past op serotonine receptor), maar is dit ook zo bij 2-cb (lijkt me wel aannemelijk, chemisch nauw verwant etc, daar niet om)? Bron? Klik om te vergroten... http://www.pubmedcentral.nih.gov/articl ... id=1574890 Geeft tevens wat informatie over de werking van andere 2C's edit: Het onderzoek in de link is niet gedaan op mensen, maar op deze beestjes: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Voor zover ik begreep hebben ze deze beestjes geinjecteerd met 5HT2 receptoren van ratten, die sterk overeen komen met die van mensen, om dit te kunnen testen. Heb het even vluchtig gescand, zal zo meer posten! edit2: All PEAs tested shifted the 5-HT concentration–response curves to the right and downward. Their potencies varied with the nature of the C(4) substituent; the relative rank order of their 5-HT2A receptor antagonist potency was 2C-I>2C-B>2C-D>2C-H. edit3: Dit wordt steeds interessanter: These findings show new evidence in support of the proposal that the hallucinogenic effect of PEAs is not directly related to 5-HT2A agonism, but it might be possibly associated with mechanism(s) or receptor(s) other than the classical partial agonism at the 5-HT2A receptor. This novel concept may enlighten and help to understand the mode of action of PEAs and related psychoactive compounds. Ik lees weer verder! Misschien dat wat ik net postte toch niet waar is volgens dit onderzoek."
"timmaniac zei: kijk eens aan, ik vroeg voor bronnen en ik kreeg gewoon een heuze pubmed referentie: HULDE! interessante materie Klik om te vergroten... Ik zou het hele artikel even doorlezen als ik jou was, er staan best interessante dingen in inderdaad. Helaas begrijp ik niet alles helemaal, maar het idee is duidelijk! In summary, PEAs such as 2C-B and congeners behaved as potent and reversible 5-HT2A receptor antagonists in X. laevis oocytes; they appear to be selective within the 5-HT2 receptor family. Based on the present work, we raise the working hypothesis that the psychostimulant effect of 2C-B and related PEAs might not necessarily the linked to 5-HT2A receptor activation, but like LSD, might act through other mechanism(s) or other receptors than the 5-HT2A subtype. The present results maintain open the controversy about 5-HT2 receptors and the mechanisms of hallucinogenesis. Further pharmacological, behavioral and molecular evidences must be sought for a full understanding of the mechanism(s) of their psychostimulant properties."
"Hey, wisten jullie al dat als je 2c-b snuift je ongeveer de helft van je normale orale dosis nodig hebt? Het duurt dan ook maar half zo lang."
"Het lijkt mij te gaan om de hoeveelheid bagger die op dat moment in je systeem zit. Bij snuiven zal het sneller worden opgenomen dus is de piek in concentratie hoger, bij slikken is deze piek wat lager maar houdt hij langer aan. Dit geldt dus alleen als je gelijke hoeveelheden snuift of slikt. Bij 40 mg snuiven kan ik me voorstellen dat de hoogste concentratiepiek ongeveer even hoog is als bij 50 mg slikken (wilde gok, gewoon even ter illustratie). Het lijkt me dus dat je geen enkel gevaar loopt."
"DrippTone zei: leppeh zei: Het duurt dan ook maar half zo lang. Klik om te vergroten... Wat duurt half zo lang? Klik om te vergroten... Als je de helft van de dosis neerlegt is je lijn maar de helft van de normale lengte en ben je dus twee keer zo snel klaar met snuiven, waardoor het maar half zo lang duurt. Ik zit maar wat te fucken inderdaad, sorry. Hoewel mijn reactie alleen maar nog een keer zei wat jullie al gezegd hadden dus wat goede voorlichting betreft zijn we met zijn allen prima bezig"
"ExceptionalInsight zei: Qocaïne zei: Echter een vriend van mij wel erg vaak... en dus ook bij het gebruik van 2c-b. Afgelopen week was het weer raak... tijdens de inslag heeft ie op de WC gekotst =) Klik om te vergroten... Ik heb het 1 keer gesnoven, dat was toch wel even stevig kotsen, haha. Klik om te vergroten... Hoe veel had je toen genomen? Heb zelf tot 20 mg gesnoven, maar ik heb nooit ook maar enige misselijkheid daarbij gemerkt. Wel een pijn alsof er een spijker je schedel in geslagen wordt, maar dat is een ander verhaal"
"DrippTone zei: Haha, die spijker komt wel in de buurt ja. En ik ben al helemaal dom geweest door dan [/b]10 mg in elk neusgat te nemen. Dubbel kut dus. :P Klik om te vergroten... Jup, dat is een les die ik ook geleerd heb :') Maar 2c-B oraal word ik ook altijd misselijk van, zelfs van 10mg. Pluggen is voor mij de fijnste manier, niet misselijk en geen pijn. De ideale manier om je trip in te gaan. Klik om te vergroten... Mwoah, ik zou denk ik nog liever een naald gebruiken dan dat ik dingen op die manier inbreng. Toch een beetje bangig daarvoor"
"Gerard, Katie en Molly zijn op bezoek en het is heel gezellig ;D"