Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsInvaders must DIE

Invaders must DIE

13 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
SyntheticDistortionLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja lekkere CD, duurde wel ff tot ik hem kon waarderen, maar nu vind ik hem heerlijk, vooral het eerste gedeelte van de cd is heerlijk!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Invaders must die - The Prodigy



Hell Yeah :rock:

'k Ga hier toch wel goed los op,
hebben jullie hem al gehoord zo ja wat vond je ervan?
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Erg leuke plaat geworden, wel een aantal 'fillers' erop, maar zelfs die zijn nog wel de moeite waard. Ik betrap mezelf erop dat ik 'm wel vaak draai, gave drum 'n bass invloeden. Binnenkort maar kopen.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb hem inmiddels al helemaal grijs gedraaid, hij is echt lekker om op wakker te worden. En lekker om na het werk even de laatste restjes energie weer even wakker te schudden.

Ik vind de bijna de hele CD tof behalve het nummer "Run With The Wolves" ik heb alleen geen flauw idee waarom, waarschijnlijk omdat er een redelijk lang stuk tekst in zit met bijna geen beat :beer:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#5
K vond de bootleg vetter...
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vind het in vergelijking met hun eerdere materiaal bijzonder tegenvallen.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#7
Laatst geluisterd, maar ik hou het toch bij Music for the Jilted Generation :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
'k Vind ze toch echt gegroeid, technisch gezien.
Deze plaat vind ik toch zo goed in elkaar zitten, alsof het 1 lang muzikaal verhaal is (zonder de tekst mee gerekend).

Draai hem nu gemiddeld 2x per dag, en geeft me geweldige energie om doorrrr te gaan :hearteyes:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wisselvallige CD, hier en daar gouden momenten, daar weer wat verslappingen. Hoogtepunt is World's on fire.

Erg fijne CD, maar Music for the Jilted Generation is nog altijd mijn favoriet.

Olle
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Oh kijk, de mix cd van Geert en Rita
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waar die opmerking op slaat snap ik niet. Als je niks toe te voegen hebt kan je ook gewoon zwijgen.

Olle
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
invaders must die

vind het zelf ook een goed album, daar niet van.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#13
De eerste keer dat ik 'm hoorde vond ik het een wat te hoog Pendulum gehalte hebben, leek wel een coproductie

Ondertussen kan ik het album wel waarderen maar vind de oudere albums toch wel een stukje vetter

FUCK'M,AND THEIR LAW! :rock:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nathaniel zei:
FUCK'M,AND THEIR LAW! :rock:
Klik om te vergroten...
Hear, hear!

Olle

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."