ja lekkere CD, duurde wel ff tot ik hem kon waarderen, maar nu vind ik hem heerlijk, vooral het eerste gedeelte van de cd is heerlijk!
#2
Invaders must die - The Prodigy
Hell Yeah
'k Ga hier toch wel goed los op,
hebben jullie hem al gehoord zo ja wat vond je ervan?
#3
Erg leuke plaat geworden, wel een aantal 'fillers' erop, maar zelfs die zijn nog wel de moeite waard. Ik betrap mezelf erop dat ik 'm wel vaak draai, gave drum 'n bass invloeden. Binnenkort maar kopen.
#4
Ik heb hem inmiddels al helemaal grijs gedraaid, hij is echt lekker om op wakker te worden. En lekker om na het werk even de laatste restjes energie weer even wakker te schudden.
Ik vind de bijna de hele CD tof behalve het nummer "Run With The Wolves" ik heb alleen geen flauw idee waarom, waarschijnlijk omdat er een redelijk lang stuk tekst in zit met bijna geen beat
#5
K vond de bootleg vetter...
#6
Vind het in vergelijking met hun eerdere materiaal bijzonder tegenvallen.
#7
Laatst geluisterd, maar ik hou het toch bij Music for the Jilted Generation
#8
'k Vind ze toch echt gegroeid, technisch gezien.
Deze plaat vind ik toch zo goed in elkaar zitten, alsof het 1 lang muzikaal verhaal is (zonder de tekst mee gerekend).
Draai hem nu gemiddeld 2x per dag, en geeft me geweldige energie om doorrrr te gaan
#9
Wisselvallige CD, hier en daar gouden momenten, daar weer wat verslappingen. Hoogtepunt is World's on fire.
Erg fijne CD, maar Music for the Jilted Generation is nog altijd mijn favoriet.
Olle
#10
Oh kijk, de mix cd van Geert en Rita
#11
Waar die opmerking op slaat snap ik niet. Als je niks toe te voegen hebt kan je ook gewoon zwijgen.
Olle
#12
invaders must die
vind het zelf ook een goed album, daar niet van.
#13
De eerste keer dat ik 'm hoorde vond ik het een wat te hoog Pendulum gehalte hebben, leek wel een coproductie
Ondertussen kan ik het album wel waarderen maar vind de oudere albums toch wel een stukje vetter