Raizeredge...meeten?
ik ga lekker aan de Methylone![:grin:]()
ik ga lekker aan de Methylone
klopt vond het ook slecht dat alles naar de klote niet als afsluiter werd gebruikt want dat gold voor de meesten op het feestLauu zei:raizeredge zei:iemand nog gezien dat die danseres van het podium pleurde bij mainstage laatse uurtje
hoorde het...maar niet gezien...wat zoog Partyraiser hard dat uurtje
raizeredge zei:klopt vond het ook slecht dat alles naar de klote niet als afsluiter werd gebruikt want dat gold voor de meesten op het feestLauu zei:raizeredge zei:iemand nog gezien dat die danseres van het podium pleurde bij mainstage laatse uurtje
Partyraiser zuigt sowiesoLauu zei:raizeredge zei:iemand nog gezien dat die danseres van het podium pleurde bij mainstage laatse uurtje
dat zijn meestal politiehonden, geen drugshonden. daar zijn er nl. maar een paar van in NL.Flip Trip zei:Was wel vet feest idd, meet was ook leuk, haha.
Ik heb naderhand nog best hard liggen trippen in de trein, maar van de ene kant vond ik het dit jaar wel iets minder vet dan vorig jaar.
Er waren trouwens weer honden blijkt uit : http://www.telegraaf.nl/binnenland/4330991/__Aanhoudingen_op_Ground_Zero__.html, maar ik heb gelukkig geen honden gezien. En ik heb toch overal mensen zien snuiven, roken en slikken, haha, ze hebben dus niet goed hun best gedaan.
Alleen nog zo stom dat ik me pin ben vergeten op de weg erheen, haha.
http://www.youtube.com/watch?v=aWR1mh-ixlI hier heb je er nog een filmpje vanPikachu zei:Ja ik zag haar er ook vanaf pleuren, mn vrienden dachten dat ik gewoon aan t spacen was :P
Fijn dat er iig nog iemand het met me eens is dat partyraiser slecht was toen...
Lauu zei:de vraag is...waar meeten we? :P

Flip Trip zei:Lauu zei:de vraag is...waar meeten we? :P
Om half 1 voor de ingang van het reuzenrad.![]()
dat red ik ook wel denk ikLauu zei:Flip Trip zei:Lauu zei:de vraag is...waar meeten we? :P
Om half 1 voor de ingang van het reuzenrad.![]()
reuzenrad? maarja is prima![]()
Lauu zei:Serenity zei:Oh my.. ik wil zo graag...
het had zo gezellig kunnen zijntyfus school
dan maar extra dik los op Dominator
![]()
Serenity zei:Oh my.. ik wil zo graag...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."