Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Drum economy (halfzwaar) of halfzware Van Nelle Peuken alleen bij gebrek aan shag ."
"Als het goed is heb je dan gewoon racemische, maar ik zou gewoon die dex houden en niet mengen."
"Dex is niet echt mijn ding Voel d'r weinig bij"
"Een vriendin van mij gebruikt al 10 jaar en zegt dat de pillen vroeger anders waren qua gevoel."
"Voel jezelf een gelukkig man, Ik voel me gewoon normaal maar ik wil ook wel opstaan zoals jou :')"
"Lullig voor je om hiermee opgescheept te raken, maar het stoppen... is het echt iets wat hij wil, of 'moet' hij?"
"Oke heel erg bedankt. Ik ga vanavond october en januari doen als het goed is. Dan komen ergens over 1-2-3 weken alle polls die nog gedaan moeten worden er wel te staan."
"ghb is kut . wie is t met me eens? wie niet.. SPEAK"
"extreme geilheid heb ik wel standaard na een avondje stevig drinken die andere verschijnselen heb ik alleen in combinatie met slaaptekort behalve vernielingsdrang dan"
"Ik kan ook wel eens gaan knarsen van coke maar dat is zelden."