Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszelf Levo & Dex mengen

zelf Levo & Dex mengen

25 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zoals meesten hier wel weten is de Racemische Amfetamine de gemengde versie van Levo en Dex.
Nu kan ik beiden soorten apart krijgen met geteste percentages van 60 a 65 %.
Als ik dat nu zelf zou gaan mengen krijg ik dan de Racemische versie zoals het uit de fabricage komt. :confused:
Of werkt het dan niet zoals het normaal moet doen.
Voor zover ik heb begrepen hoeft het niet altijd 50/50 te zijn. En hoe mengen ze het spul bij de fabricage , als het nog vloeibaar is ofzo ? :confused:
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dex is niet echt mijn ding :grin:
Voel d'r weinig bij :(
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als het goed is heb je dan gewoon racemische, maar ik zou gewoon die dex houden en niet mengen.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb je die dex wel getest dan? Dex is potenter. Als je het haalt moet je eens de levo variant apart proberen, ik ben wel benieuwd hoe dat aanvoelt. :)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarschijnelijk is die racemische ´normale´ speed,die als levo word aangeprijst.
Dat ontstaat gewoon tijdens productie,die dingen scheiden schijnt meer werk te zijn.
Alleen denk je dat het levo is,puur omdat die dex anders maar hoe/wat/waarom weet ik ook niet want dat is ook niet alleen 100% dex want heb nu verschillende dexamfetamines gehad met allen een andere werking -> De ene meer kauwen,andere high,minder eten maar ik kan met zekerheid zeggen dat het niet die normale pep was wat ik wardeer.(dat strakke gevoel,lekkere bodyrush etc)
Dus er is ook iets met die dex,maar de beste dex die ik had was niet met hoogste % score maar wel de beste werking (goede high,maaltijden eten,amper hartkloppingen) tjah was dat dan de echte dex ?
Het is zo makkelijk om te zeggen het is levo/dex maar ik heb nog nooit iemand horen roepen het is racemische terwijl dat de meest voorkomende variant is.
Ik weet ook wie je die keuze aanbied,pm me maar kijken of ik het goed heb voor de grap :wave:
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#6
een racemisch mengsel is altijd van gelijke delen, dus ... maar ik zou het niet mengen, heb hier niet een verklaring voor, maar meer gevoelsmatig zeg ik lekker apart houden en af en toe afwisselen voor gebruik.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Levo variant ga ik wel uitproberen, want dat heb ik nog nooit gehad.
Wat ik er over gelezen heb is dat Levo op zich zelf niet of nauwelijks werkt.
Dex werkt bij mij ook niet, althans het geeft mij niet dat lekkere gevoel van de speed die ik een aantal jaren (lees voor de versnijdings hype) terug altijd heb gehad.

Nou ja ik ga wel een beetje aan testen, de een zegt niet mengen, de ander weer zegt 50/50 en weer anderen zeggen 1/4 Levo 3/4 Dex . Dus ik weet het niet, heb het ook nog niet.
Wou graag van tevoren even weten maar de meningen zijn te verschillend :confused:
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bij de synthese van amfetamine krijg je normaliter sowieso racemische amfetamine als eindproduct... Als ze daar dan het dextro-isomeer uit halen dan heb je dextroamfetamine, dit doen ze omdat dat duidelijk de betere van de twee is.

De kans dat jij echt levoamfetamine kan krijgen is dan ook vrijwel nihil.
(En waarom zou je uberhaupt dex gaan vermengen met inferieure speed??? :( )
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#9
tripkop zei:
(En waarom zou je uberhaupt dex gaan vermengen met inferieure speed??? :( )
Klik om te vergroten...

Omdat als het goed is, de pep die ik normaal gesproken altijd had een veel lekkerdere rush gaf dan Dex.
2x heb ik Dex gehad, 1 x eentje van 50% en een keer van 70% maar bij mij werkt dat spul niet :P
Met die rush die ik bedoel is dat je rillingen over je lijf krijgt, zin om van alles te doen, en last but not least : er botergeil van wordt . :hearteyes:
Dat is dan de Racemische variant als ik het goed heb.

Voor een jaar of 10 terug werd er niet gesproken over Dex en percentages en het was zelfs geen pasta maar gewoon mooi droog wit poeder en van een sleutelpuntje voelde je hem al inkomen (de rush). :grin:
Die pep zal dan racemisch geweest moeten zijn en ik denk wel van toch wel dicht bij de 70%

En voorzover ik via Google heb kunnen achterhalen geeft de Levo juist die lichamelijke rush, die bij Dex ontbreekt, en zo voelt Dex ook aan bij mij alsof er iets ontbreekt.

Gewoon uitproberen kan geen kwaat alleen weet ik niet als je achteraf gaat mengen dan wel het zelfde effect krijgt als tijdens de productie, en hoeveel Dex en hoeveel Levo dat is alleen nog even uitzoeken
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#10
Voor zover ik weet komen de negatieve bijwerkingen van racemische speed voornamelijk door de levo-isomeer. Zelf zou ik altijd de dextro kiezen boven de levo, maar je moet het zelf weten. Anders koop je wat meer in en ga je zelf experimenteren met mengsels :) Je hoeft natuurlijk niet direct alles samen te voegen.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#11
leppeh zei:
Voor zover ik weet komen de negatieve bijwerkingen van racemische speed voornamelijk door de levo-isomeer
Klik om te vergroten...

Wat voor negatieve bijwerkingen dan ? Niet kunnen slapen ? dat heb ik alleen bij goeie pep, maar daar heb je dan wel een top avond voor gehad. Dex blijf je ook wakker van.
Verrot zijn de volgende dag ? ik heb het idee dat dat meer door de caffeine komt die er inzit.
Van echt goede pep heb je maar weinig nodig, en dus de volgende dag ook niet verrot.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#12
peppie zei:
leppeh zei:
Voor zover ik weet komen de negatieve bijwerkingen van racemische speed voornamelijk door de levo-isomeer
Klik om te vergroten...

Wat voor negatieve bijwerkingen dan ? Niet kunnen slapen ? dat heb ik alleen bij goeie pep, maar daar heb je dan wel een top avond voor gehad. Dex blijf je ook wakker van.
Verrot zijn de volgende dag ? ik heb het idee dat dat meer door de caffeine komt die er inzit.
Van echt goede pep heb je maar weinig nodig, en dus de volgende dag ook niet verrot.
Klik om te vergroten...

Nee, het malen met je kaken en dat soort dingen. Niet kunnen slapen is geen negatieve bijwerking, slimmerd :grin:
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#13
levo zou ik persoonlijk mijden als de pest. het enig voordeel van racemaat is langere duur van werking...
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Van Dex slaap je ook niet, en dat malen met de kaken : :grin:
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ja bruxisme zoals dat heet maar dex heeft een meer cleane werking minder bijwerkingen bedoel ikl \\
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Toch is bij mij het gevoel dat net de leukste dingen weg zijn gehaald bij dex.
Het zijn de scherpe randjes die pep zo leuk maken :hearteyes:

Als het goed is heb ik deze week van alle 3 een sample, kan ik eens goed testen :grin:
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Inmiddels heb wat materiaal binnen om te testen :
Levo van 63% Dex van 64 % en Dex van 74% verder heb ik nog een potje vloeibare pep gekregen.
Het is geen pure amfetamine maar pep die vloeibaar gemaakt is. Iemand daar mee bekend misschien ?

De Levo heb ik getest, maar voelde er weinig bij :(

De rest dit weekeinde maar es testen.
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#18
vloeibare is echt geen wondermiddel das gewoon een manier om het duurder en interssanter te maken je maakt t binnen 3 tellen zelf: water in de waterkoker uit laten koken dan afkoelen pep erin roeren tot t oplost. alles wat niet snel oplost is troep goeie pep lost snel op ook in koud water en dan door een filter heen trekken en voila daar heb je je vloeibare pep

t kan misschien zijn dat het amfetaminebase is maar dat word geloof ik vrijwell niet in lichaam opgenomen je moet de sulfaat vorm hebben
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#19
D8 het al, heb het geprobeerd in een glas cola (50 ml in een glas met zo'n 15 cl cola) maar voelde er niet veel van. :(
Anders zou een potje iets van 20 eurie moeten kosten.

Het was geen pure amfetamine want dat is olie achtig had ik begrepen, dit is gewoon heldere vloeistof H2O volgens mij :wink:
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#20
amfetamine-bas is olieachtig

ik neem aan dat je t opgedronken hebt? die hoeveelheid amfetamine die daadwerkelijk de bloedbaan bereikt is veel lagere dan na een snuif/injectie omdat amfetamine afgebroken word door maagzuur en daarna nog first-passmetablositie in de lever. je kan opname vergoten door maagzuurremmers als rennie of sodiumbicarbonaat te gebruiken dat heeft tevens de werking de hoeveelheid amfetamine die in de nieren word afgevoerd in urine sterk te verminder met als gevolg langere werkingsduur en heftigere werking dus u bent gewaarschuwd...

have fun(zal wel lukken met 74% dex in huis :wink: )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."