Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Jonkosmurf zei: ik zouzeggen: wees blij dat hij dat report schreef, nu hoef je t zelf niet meer te doen. Klik om te vergroten... inderdaad, best interessant"
"ik heb een lege labello waar ik ze in stop... maar eigenlijk ben ik nog nooit gecontroleerd op pillen bij de feesten waar ik heen ging... Hoewel toch heel veel mensen daar gebruiken!"
"M'n vriendin en ik willen XTC meenemen op vakantie, met het vliegtuig. Heeft iemand ervaring met het door de douane komen met XTC? Wordt het herkend etc. als je bijvoorbeeld 3 pillen goed hebt verstopt? En what about LSD? Ben benieuwd.."
"Varry zei: 'De hel van Tanger' al gezien? Klik om te vergroten... 3 pillen is geen smokkel zoals kilo's coke?"
"Hero is wel een goede naam... wij zeggen altijd hero of H (op z'n engels dan"
"m'n hond probeert net zo erg het eten in m'n hand of op m'n bord op te eisen als normaal... alleen is het tijdens de trip veel irritanter!"
"ik word er nooit vermoeider van als ik blow terwijl ik trip... zelfs niet bij hele lage dosis lsd"
"Ben naar de gamma geweest om even gootsteenontstopper te halen maar daar kon ik kiezen uit gootsteenontstopper in korrelvorm en vloeibare ontstopper (waar dus geen gootsteenontstopper op stond...) Welke had ik moeten kiezen om bij m'n GBL en ged. water t stoppen?"
"Vraagtekentjes en ijzeren kruizen"
"ik heb wel eens gedroomd dat ik tripte"