Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vroeger luisterde ik vaak naar hardcore en de enige groep die me echt is bijgebleven is madball. Niemand die ze kent?"
"Wacky zei: Nee, nee, kom allemaal naar antwerpen, old is gold Klik om te vergroten... Het zal wel zijn!"
"Serenity zei: Lauu zei: Serenity zei: Mijn vrienden gaan er allemaal heen, vind het zelf echt te duur. En mijn voorkeur gaat ook uit naar iets kleinere feestjes en niet zo'n belachelijk grote hal met allemaal nare figuren. Klik om te vergroten... nare figuren?....bij hardstyle feesten lopen juist geen nare figuren rond...ga voor nare figuren naar hardcore,terror, speedcore feesten :P Klik om te vergroten... De figuren op hardcore/terror/speedcore zijn juist toppie. Op hardstyle allemaal van die mooiboys, en wijfen in te weinig kleren die zich gedragen als gore sletten. Dat vind ik nare figuren want als je er dan bij loopt met je vercrackte drugshoofd ''kan dat weer niet''. Terwijl het wel gedoogd wordt als je als man per dag 5 keer onder de zonnebank gaat. Klik om te vergroten... Mooi gezegd! Persoonlijk luister ik naar geen van deze muzieksoorten maar lijkt hardstyle me ook eerder gecommercialiseerd."
"Heerlijk met alle vrienden het nieuwe jaar ingegaan, om pas tegen 6 uur naar feestje te vertrekken. Van 8 tot 3 smiddags staan springen op de mooiste uren van het feestje: Niet veel volk maar iedereen die er nog stond was aan het dansen of zijn leven er van afhing: heerlijk!"
"Oom Klaas zei: Trance = kut, altijd al geweest imo... Goa-trance vind ik ook niet echt geweldig, pure rauwe goa is goed! Klik om te vergroten... Zou je me even het verschil tussen beide kunnen uitleggen? Mischien dat er een verschil is in aanduiding, maar hier in Belgie is Goa trance nl. hetzelfde als psytrance of kortweg Goa... Dan heb je er nog verschillende stromingen binnen het genre maar van rauwe goa heb ik nog nooit gehoord. Mischien bedoel je Dark? On topic: Ik vindt ook dat trance moeilijk is om op te dansen, maar als ik goa hoor daarentegen kan ik niet blijven stilstaan."
"Zoals al eerder gezegd is muziek voor mij stemmingsafhankelijk: Zo zal ik in de zomer opweg naar de zee superchill reggae opzetten Om uit te gaan zijn er zoveel verschillende mogelijkheden: Goa, Minimal, techno, progressive, elektro, DnB, Breakcore, .... (Het leukste blijft toch goa Hangt ook een beetje af van de mindstate) En voor chill jointje te roken kan eig alles als het maar niet te hard gaat zelfs klassieke muziek valt van tijd goed te doen... Zoals iemand mij ooit zei: You got to keep an open view (Geen idee wie dit was maar het is me in ieder geval bijgebleven )"
"Op het programma: -Dour -Reggea Geel -Lowlands -Pukkelpop! Vooral Dour en Pukkelpop kijk ik naar uit!"
"same here... Festivals zijn mijn hoogtepunt van het jaar maar Rock Werchter lijkt mij het minst leuke festival van heel de zomer. Veel positief is er niet aan: Dure prijs, stomme camping, 2 podiums (!!!), veel te populaire muziek, ... Doe mij maar Dour en Pukkelpop (en natuurlijk al de rest maar deze 2 steken er echt uit..."
"Happy 7!! Drugscontrole zal er wel niet zijn op nieuwjaar"
"Ofwel scheelt er iets aan mn boxen of mn computer, ofwel kan ik dit echt niet als muziek beschouwen! Sorry"