Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDissonant Fest. - 21, 22 & 28 mrt, Antw. (met InfectedM)

Dissonant Fest. - 21, 22 & 28 mrt, Antw. (met InfectedM)

20 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben drie dagen aanwezig

vooral voor breakcore en psytrance uiteraard
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#2
Twas een feest, twas een feest
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Meer mensen die naar Dissonant festival ( http://www.my-boa.com/dissonant/index2.php ) te Antwerpen gaan?

Verschillende locaties met verschillende stijlen (Drum&Bass, Breakcore, Minimal, Gipsy, Reggea/Dancehall, Psy Trance, etc.). Zelf ga ik vrijdag de 28e los op Infected Mushroom :beer: :stoned: :hearteyes:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aanwezig bij de dnb namen :)
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#5
zeker aanwezig !

:beer:
N
Nirvana_646Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Promo team Mechelen meldt zich! :)
P
Psy HighLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga ook wel, maar geen drie dagen.

Ik ga de beste dag eruit pikken.
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#8
INFECTED MUSHROOM!!!

kben blut, ik kan wel janken...
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#9
zal daar wss ook zijn
T
The MysticLid
01-01-2024, 00:00
#10
OEH OEH OEH

Infected Mushroom daar wil ik ook heen!!!!


Gelukkig heb ik hier al 5 kaartjes aan de muur hangen :wave: :mrgreen: :grin: :mrgreen: :grin: :wave:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit weekend!!

Logistics :rock:
b
bobsterLid
01-01-2024, 00:00
#12
aanwezig bij Dillinja!
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#13
The Mystic zei:
OEH OEH OEH

Infected Mushroom daar wil ik ook heen!!!!


Gelukkig heb ik hier al 5 kaartjes aan de muur hangen :wave: :mrgreen: :grin: :mrgreen: :grin: :wave:
Klik om te vergroten...

Ohhh mag ik er ook één? :beer:
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aanwezig @ Petrol deze zaterdag :)
Vorig jaar was het echt te zalig, dit jaar moet nog beter kunnen :grin:
Ik ben in ieder geval goed voorbereid! :wink:
P
Psy HighLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is wel kut dat praktisch elke muziekstijl op een andere locatie is. Jeuj goa en gipsy samen :rolleyes:. Ik walg van gipsy. Voor DnB en minimal moet ik dus naar de andere kant van de stad. Én ik moet dan ook nog dubbel betalen. Geen optie dus.

Dat was juist de charme vorig jaar, van de ene zaal naar de andere kunnen zwerven, hier en daar iets meepikken... Het gemengd volk vond ik ook wel leuk. Nu zijn het eigenlijk gewoon aparte feestjes op dezelfde dag ipv een mega-event, wa het een pak minder interessant maakt.

Niet dat dat de schuld van de organisatie is. Nu (de administratie van) Patrick Janssens beslist heeft dat skateplanet niet 'brandveilig' :rolleyes: is heeft Antwerpen blijkbaar de faciliteiten niet meer om mega-events te organiseren.

Het postgebouw in Berchem mocht ook al niet met nieuwjaar, en met de gebouwen waar vroeger happy3 was is, er blijkbaar ook een of ander probleem.

Dusja, ik ga het waarschijnlijk skippen dit jaar. Psytrancefeestjes met reggae in de chill zijn er elk weekend, meestal goedkoper, chiller over drugs, en ik hoef er geen koppijn verwekkende gipsy muziek te aanhoren.
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psy High zei:
Het is wel kut dat praktisch elke muziekstijl op een andere locatie is. Jeuj goa en gipsy samen :rolleyes:. Ik walg van gipsy. Voor DnB en minimal moet ik dus naar de andere kant van de stad. Én ik moet dan ook nog dubbel betalen. Geen optie dus.

Dat was juist de charme vorig jaar, van de ene zaal naar de andere kunnen zwerven, hier en daar iets meepikken... Het gemengd volk vond ik ook wel leuk. Nu zijn het eigenlijk gewoon aparte feestjes op dezelfde dag ipv een mega-event, wa het een pak minder interessant maakt.

Niet dat dat de schuld van de organisatie is. Nu (de administratie van) Patrick Janssens beslist heeft dat skateplanet niet 'brandveilig' :rolleyes: is heeft Antwerpen blijkbaar de faciliteiten niet meer om mega-events te organiseren.

Het postgebouw in Berchem mocht ook al niet met nieuwjaar, en met de gebouwen waar vroeger happy3 was is, er blijkbaar ook een of ander probleem.

Dusja, ik ga het waarschijnlijk skippen dit jaar. Psytrancefeestjes met reggae in de chill zijn er elk weekend, meestal goedkoper, chiller over drugs, en ik hoef er geen koppijn verwekkende gipsy muziek te aanhoren.
Klik om te vergroten...

dat gaat nu nog steeds hoor...

zelfde stijlen die vorig jaar bij elkaar zaten, zitten nu in twee gebouwen die dicht bij elkaar staan, dus je hebt vijf alternateive stijlen bij elkaar hoor

en skateplanet, na de politie intermezzo op 5yk wil ik daar niet meer heen, ik heb daar een trauma opgelopen
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#17
straks!
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Nog 2 nachtjes tot INFECTED MUSHROOM :openmouth: :hearteyes:
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#19
infected mushroom was zeer matig

lani daarentegen was goed

ook de eerste nacht (belgium psytrance night) en tweede met xenomorph waren aangemaan

geluid in waagnatie op eerste twee dagen was echter totaal ruk
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik moet zeggen dat ik infected mushroom erg goed vond? Mja, smaken verschillen. Werd alleen een beetje gek van die hordes Belgische mannetjes die om pilletjes kwamen, constant.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."