#1
Wie zijn erbij van DF? ![:)]()
En gaan jullie voor een act in het speciaal?
En gaan jullie voor een act in het speciaal?
-spaceman- zei:Nee ik niet, ik houd heel erg van festivals maar niet van werchter...
Als ik geen gratis tickets krijg ga ik gwn naar pp en dour -spaceman- zei:Nee ik niet, ik houd heel erg van festivals maar niet van werchter...

kotssmurf zei:Doe mij maar Dour en Pukkelpop
Midway zei:Bah, werchter
ik ga proberen naar dour te komen.

-spaceman- zei:Midway zei:Bah, werchter
ik ga proberen naar dour te komen.
waarom proberen, gewoon gaan!!![]()
kom ook meteen mee naar Sziget!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."