Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRock Werchter 2008

Rock Werchter 2008

15 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie zijn erbij van DF? :)

En gaan jullie voor een act in het speciaal?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee ik niet, ik houd heel erg van festivals maar niet van werchter...
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#3
same here...
Festivals zijn mijn hoogtepunt van het jaar maar Rock Werchter lijkt mij het minst leuke festival van heel de zomer.
Veel positief is er niet aan: Dure prijs, stomme camping, 2 podiums (!!!), veel te populaire muziek, ...
Doe mij maar Dour en Pukkelpop (en natuurlijk al de rest maar deze 2 steken er echt uit...
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#4
-spaceman- zei:
Nee ik niet, ik houd heel erg van festivals maar niet van werchter...
Klik om te vergroten...

.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#5
jammer, maar de 2 leukste dagen zijn al uitverkocht :(
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarom is het een minder leuk festival dan? Ik ben er zelf nog nooit geweest, wilde dit jaar voor het eerst gaan maar als het zo tegenvalt moet ik er misschien nog even over na denken.
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga wss zoals vorig jaar gratis 4dagen :mrgreen: Als ik geen gratis tickets krijg ga ik gwn naar pp en dour :)
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#8
dooooooouuuuuuuuurrrrrr
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#9
-spaceman- zei:
Nee ik niet, ik houd heel erg van festivals maar niet van werchter...
Klik om te vergroten...

me 2
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#10
goh werchter vind ik ten eerst te duur
enja vindt de sfeer op dour veeeeeel beter
drank op de weide enz,stand van azarius :grin:
enja werchter...het is niet meer wat het was ook
beetje commercieele boel (zoals zo veele fests) maar dat is dan weer mijn menig he, ik zou zeggen ga naar dour
cheaper,beter muziek,leuke sfeer ...het is gewoon meer de moeite dan werchter.

greetz :stoned:
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#11
kotssmurf zei:
Doe mij maar Dour en Pukkelpop
Klik om te vergroten...
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bah, werchter

ik ga proberen naar dour te komen.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Midway zei:
Bah, werchter

ik ga proberen naar dour te komen.
Klik om te vergroten...

waarom proberen, gewoon gaan!! :hearteyes:

kom ook meteen mee naar Sziget! :wave:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Werchter ga ik niet heen, dat zuigt. Ik ga naar Pukkelpop :sunglasses:.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ga niet want het is mij toch te duur. maar als ik ging, ging ik natuurlijk voor metallica :)
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#16
-spaceman- zei:
Midway zei:
Bah, werchter

ik ga proberen naar dour te komen.
Klik om te vergroten...

waarom proberen, gewoon gaan!! :hearteyes:

kom ook meteen mee naar Sziget! :wave:
Klik om te vergroten...

vakantiewerk :)

Pukkelpop ga ik ook elke keer, maar het kan goed zijn dat ik deze keer augustus moet vrijhouden voor herexamens..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."