#1
zijn er hier nog andere mensen die van Hardcore houden?
zo ja wat zijn je favo bands?
het is (nog) niet echt groot in Nederland maar wel in de US of A, en ook al flink groot in Duitsland.
Vette bands:
Parkway Drive, Unearth, Despised Icon, The Agony Scene, Whitechapel, Carnifex, Enter shikari, It Dies Today, For The Fallen Dreams, Chiodos, Mychildren Mybride, The Devil Wears Prada, The Black Dahlia Murder, Evergreen Terrace, As Blood Runs Black, As I Lay Dying, (Soilwork), Protest The Hero, Poison The Well.
en zo kan ik uren door blijven gaan.
nu jullie![:grin:]()
zo ja wat zijn je favo bands?
het is (nog) niet echt groot in Nederland maar wel in de US of A, en ook al flink groot in Duitsland.
Vette bands:
Parkway Drive, Unearth, Despised Icon, The Agony Scene, Whitechapel, Carnifex, Enter shikari, It Dies Today, For The Fallen Dreams, Chiodos, Mychildren Mybride, The Devil Wears Prada, The Black Dahlia Murder, Evergreen Terrace, As Blood Runs Black, As I Lay Dying, (Soilwork), Protest The Hero, Poison The Well.
en zo kan ik uren door blijven gaan.
nu jullie


:P