Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Er hangt hier een direct permanente ban in de lucht"
"Is hier genoeg over te vinden! Maar in mijn ogen is het meest relaxte tripmiddeltje wat er bestaat. Gegarandeerd een avond waar je heel de tijd de slappe lach hebt en prachtige visuals Het gaat lang niet zo diep als LSD en paddo's qua mindfuck. Wat ook prachtig is Maar 2cb is ideaal voor niet zo ervaren trippers"
"Mooi om te lezen Lijkt me de perfecte partydrug Ben ook echt fan van methylone moet ik zeggen, maar 4-FMP staat nu echt hoog op het lijstje"
"evil_kermit zei: hoor hier zeer veel over 2cb en ben er wel serieus benieuwd naar en hier in belgie heb ik er zelf nog nooit van gehoord.maar met wat kan je de visuals vergelijken:met die van mdma of lsd? ik weet zoek het op zeggen ze dan maar ben te lui wegens de diazepam Klik om te vergroten... Met die van LSD. Visuals van mdma heb je nauwelijks, alleen als je dit overdoseert dan word er in je systeem wat mdma omgezet in mda. DIt heeft als effect dat je vreemde hallicunaties krijgt, die met een oogknip weer verdwenen zijn. LSD en 2cb zorgen voor patronen en visuals waar je echt uren in kan verdwijnen."
"flipkonijn zei: Is het makkelijk te vinden? Op internet vind ik niet direct een betrouwbare site Maar ik zou eerst nog willen weten wat het verslavingspotentiaal is, ik ben nu eenmaal ook verslaafd aan sigaretten en raak er niet vanaf. Dit zou ik niet willen meemaken met 1 of andere drugs die m'n leven ingrijpend kan/ gaat veranderen. Klik om te vergroten... Dat ligt helemaal aan jezelf. Naar mijn idee is vrijwel alle drugs met een korte werkingsduur vrij potent voor verslaving, maar jouw eigen karakter geeft de doorslag. Als ik het vergelijk met methylone (of wat meer gangbare uppers zoals speed en coke) dan is 4-fmp zeker minder verslavingsgevoelig, omdat het vrij mild is en geen nare crash geeft als het is uitgewerkt.De trek om dan weer bij te pakken is dan ook te verwaarlozen. De werkingsduur is trouwens ook vrij lang maar de piek neemt heel gelijdelijk aan af. Ik denk dat het meest verslavende aspect aan 4-fmp het gebrek aan nadelen is!"
"Damn wat is methylone een relaxt goedje! Is het niet zo dat dit voornamelijk op je dopamine-levels in werkt?? Aangezien de kater echt geen reet voorsteld in vergelijking met mdma, wat je serotonine-voorraden op maakt"
"Methylone is een heel fijn spulletje. Prijs valt ook reuze mee Hoewel de molecuur-structuur erg op die van mdma lijkt, is het effect veel subtieler. Inderdaad helderder en milder, de wazigheid is veel minder. Een kater is er gewoon niet, al zal dat anders liggen bij mensen die klakkeloos een paar gram in een weekend wegwerken. Combi met ghb is"
"Ja het is net hoe je het bekijkt. Ik vind het echt geweldig spul om af te wisselen met xtc. De kater is er niet, bij xtc lijkt deze bij mij steeds groter te worden en langer te duren. Methylone geeft een heldere fijne roes, vol energie maar inderdaad niet die wousheid van xtc. Het enige nadeel vind ik de korte werking, maar bij doseren gaat zonder problemen. De volgende dag heb je inderdaad wat slaaptekort, maar geen leeg depressief gevoel zoals bij xtc. xtc blijft meesterlijk natuurlijk, maar ik gebruik t echt wel minder nu ik die rc's ontdekt heb"
"Met LSD: op een berghelling neerkijkend op de stad Inssbruck Daarboven besneeuwde bergtoppen en wolken, beneden de de drukke stad heel klein. Deze elementen versmolten met elkaar tot een golvende brei waar ik op een gegeven moment, gezichten en dansende vrouwvormen in kon ontdekken. Echt een uur of 3 met open mond zitten kijken"
"Volgens mij is het ook bij sommige smartshops te krijgen onder de naam Torro caps Het is echter eenvoudig te bestellen als research chemical, echt legaal kun je het ook niet noemen. Ben benieuwd hoe deze substantie is t.o.v methylone, denk dat het effect vergelijkbaar is"