Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"200 mg trazodone. 100 mg sertraline voor het slapen gaan"
"Ja ik heb hulp. Ik heb mijn psycholoog die gespecialiseerd is in verslaving. Opgelegt door de rechtbank. Ik ga regelmatig gesprekken doen. 2021 ben ik gescheiden door mijn benzo verslaving. Vrouw weg kids weg. Toen heb ik mij herpakt. Maandelijks urine controle. Tot de dag van vandaag nog. Alles ging prima. Tot ik besloot om deze zomer en festival te doen. Intens festival. Ja direct naar de kloten natuurlijk. Zo strak als iets 😬😬😬 en sindsdien zijn die cravings terug. Dan heb ik die site's ontdekt waar je vanalles kan kopen. Heb ik nep geprobeerd. Direct verkocht natuurlijk. Die drang en cravings zijn intens. Ik zit nu op en punt, point of no return. Nu iets doen of alles weer is kwijtgeraken."
"Nee geen benzo,s. Dat was de vuilste verslaving om vanaf te geraken. Niet normaal. Naar mijn mening nog erger als afkicken van heroine. Enkel nep. Jointjes doe ik ook niet meer. Zo heel af en toe. Omdat Dat nogal lang in je urine zit en ik word gecontroleerd. Neem wel al enkele jaren trazodone en sertraline Antidepressiva . Heb onlangs gelezen Dat stimulanten en Antidepressiva absoluut geen goeie combo is. Dat je psychische klachten erger kunnen worden na stoppen van stimulanten."
"OtherShore zei: Is NEP pep in jouw taalgebruik of zat je aan de speed? Klik om te vergroten... Nee nee. Pep is speed. En nep pentedrone. Gebruik enkel pep als mijn nep op is . Sorry van de late reactie."
"Verslaving, ik vergelijk da me smeagol. Van lord of the ring. Altijd die drang naar die ring. Liegen en manipuleren voor toch die ring te kunnen bemachtigen. Om uiteindelijk te veranderen in en klein lelijk mannetje"
"Ik persoonlijk vond er niks aan. Ik vraag me zelf af of het 2mmc was🤔 heel vaag gevoel in mijn hoofd. Niks stimulerend. Had het gekocht omdat 3cmc niet meer mag. Dus dacht ik ga eens 2 mmc kopen"
"Het kan en kruisreactie geven met amfetamine. Waardoor je positief bent. Heb dat eens gelezen. Moet me maandelijks laten testen. En mijn test is altijd goed. Negatief op amfetamine."
"Fuck die cravings. Dat is echt en mindfuck. Gisteren was alles op. Ik was echt kapot . Heel moe ,heel emotieel. Morgen ga ik stoppen. Heb dat al zoveel gezegt. Heb 12u geslapen aan 1 stuk. Deze middag werd ik wakker. Volledig uitgeput. Toch en beetje blij Dat ik me niet zo opgejaagt en strak voel. Terug en beetje "normaal " voor zover je normaal kunt noemen. Enorm veel honger. In de zetel gelegen aan het zweven tussen wakker zijn en dromen. Echt raar. Ik ging doorbijten en niks meer doen. Tot Dat mannetje in mijn achterhoofd weer tegen me begint te praten. Die rotte demon😈 master craving. En tja hier zit ik weer. Lekker strak. Voel ik me beter? Goh eigenlijk nie nee. Ben ik nog moe? Niet meer. Begin weer paranoia worden. En obsessief te kuisen. Die OCD is weer sterk aanwezig. Nog erger dan ik nuchter ben.Ik geraak nie uit die cirkel. Ik moet die doorbreken. Ergste van alles zijn die leugens . Typisch verslaving. Altijd maar liegen gewoon zodat ik mijn verslaving kan voeden. Ik denk dat hier veel mensen hun eigen in herkenen. Ben blij Dat ik hier mijn verhaal kan doen zonder beoordeeld te worden. Het is moeilijk pfff."
"GasErOp12 zei: Ga met iemand in gesprek die je vertrouwt, heeft bij mij ook heel erg geholpen want zo kan je niet verder! Veel succes en aub ga met iemand praten ! Ook al is het een vriend familielid huisarts Klik om te vergroten... Ja dat doe ik. Ik weet niet of iemand hier dat kent het msoc? Dat ik voor opiaat afhankelijke mensen die willen stoppen met behulp van methadon. Ik neem al en jaar geen methadon meer. Heroine dat is al 2 jaar geleden. Maar ik blijf daar nog steeds gaan na 10 jaar. Ik voel me op mijn gemak daar . Dokter joos die kent mij goed. Heb ook en persoonlijke begeleidster daar. Waar ik altijd naar kan sturen. Heb ondertussen al veel gepraat met haar. Er is hulp. Maar geraak nog steeds nie uit cirkel. Er was gesproken over en korte opname. Eens ik en dag of 4 ,5 niet gebruikt heb dan is dat beter hoor. Nog steeds cravings. Maar voel me dan al wat sterker in mijn vel. Goed gegeten. Goed geslapen. Die hormonen balans in mijn hersenen net iets beter. Maar dat is het moeilijkste die eerste stap. Vechten tegen die cravings."
"GroenRook zei: Goeienavond! vanavond zit ik aan de pep.. echter zinder reden. Laatst heb ik een feest gehad met een maat van me waarvoor we iets stimulerends nodig hadden om te overleven. Nou was regelen bijna niet gelukt, maar was er een optie voor pep (speed), maar dit kon alleen bij afname van 10g. dus maar gedaan aangezien we wat moesten hebben. Nu is t zo dat ik natuurlijk heel wat over had. Dan toch een week later krijg ik de neiging om het te gaan gebruiken, doe ik ook. Ook al heeft dit negatieve gevolgen op mn slaap, werk en mn sociale contact die ik het toch. Eignlijk maakt het niet uit wat ik in huis heb, op een gegeven moment krijg ik de neiging het te gebruiken. Haal ik een keer wiet en heb ik over heb ik elke dag het idee het te gebruiken. herkent iemand dit? de oplossing is natuurlijk niks in huis halen.. maar ben vooral benieuwd of meerderen dit ervaren. Vooral omdat de uitwerking soms helemaal niet fijn is, maar je het toch doet. Klik om te vergroten... Zo herkenbaar. Ik hoor mezelf bezig😅 gewoon beter niks in huis halen. Maar ja dat is gemakkelijk gezegt natuurlijk"