Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSneller misselijk/kotsen ergens anders dan thuis

Sneller misselijk/kotsen ergens anders dan thuis

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#1
*Je gewoon niet tot kotsen toe dicht zuipen :wave:
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

De laatste tijd heb ik het minder omdat ik m'n eigen manieren heb ontdekt om het te vermijden maar ik merkte het vroeger altijd vaker als ik ergens anders dan in mijn eigen bed slaap, dat ik misselijk ben na een avondje zuipen.

Ik denk dat het voornamelijk komt door de zenuwen. Iets dat je hebt van oh kut ik voel dat ik gezopen heb maar ik mag niet kotsen want dan sta je voor lul bij die mensen of iets... Hebben jullie hier ook last van? Als ik alleen thuis ben en ik slaap in mijn eigen bed kan ik namelijk serieus zoveel drinken als ik wil zonder water te drinken en allemaal shoarma naar binnen haffelen zonder dat ik iets van misselijkheid merk..

Als mijn ouders thuis zijn dan ligt de kans iets groter dat ik fout ga en bij iemand anders thuis is 't bijna 90% zeker...

Dus ik ben btw wel benieuwd hoe dat bij jullie gaat :P


[offtopic]
Ik zie het vaak voorkomen op dit forum maar mijn manieren zijn ongeveer hetzelfde als alle andere mensen hier om het te voorkomen.

* Goede bodem (brood, spaghetti) Geen fastfood ofzo
* Het liefst niks combineren
* Als je combineert van licht naar sterk (bier -> shooters -> whiskey)
* Na elke alcoholisch drankje een glas water of cola etc
* Voor het slapen gaan 1 liter water drinken
* Voor de zekerheid een tijltje naast je bed dat je meer kan relaxen van als het fout gaat dan hebk iig geen troep
* Vruchtensap!!! Dit doet zeker wonderen de volgende ochtend
* De mogelijkheid om naar buiten te gaan (op jezelf, niet voor lul staan, frisse lucht, geen troep)
[/offtopic]
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je om 3 uur op je matras ligt dan hakt t er meestal om 7 uur in... Het is bij mij nog nooit voorgekomen dat ik tijdens het drinken over m'n hachel ging iig
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#4
dat ontopic van je is gewoon bullshit, je gaat heus niet sneller kotsen als je niet in je eigen bed ligt of als je ouders thuis zijn.
en lig je thuis nog 3 uur wakker als je bezopen bent?
best kan je als je thuis aankomt nog even tv kijken en water of cola drinken en de volgende dag melk.
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#5
je er geen kloten van aantrekken gozer maakt niet uit waar je bent kots die handel eruit , ga pitten en laat die kots boel achter , en weer verder zuipen
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#6
achja,,de ene schijt je de pot vol,,,de ander kotst je nieuwe tapijt eronder,,zo is er altijd wel wat. :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."