Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfgekickte olifant

Afgekickte olifant

13 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aan drugs verslaafde olifant afgekickt
In China is een olifant van zijn heroineverslaving afgekickt. Het dier met de naam Big Brother werd in 2005 met zijn kudde aan de grens met Myanmar door olifantensmokkelaars gespot. Om de groep onder controle te krijgen, zij de leider van de kudde bananen met heroïne. Daarna wilden zij de dieren verkopen. De handelaren werden opgepakt door de politie na een tip. Toen de autoriteiten het dier terugbrachten naar zijn habitat begon hij te kwijlen en te brullen. De smokkelaars vertelden toen dat het dier verslaafd was en afkickverschijnselen vertoonde. Big Brother kreeg daarna dezelfde behandeling om af te kicken als mensen. Artsen dienden hem methadon en medicijnen toe. Verzorgers bleven dag en nacht bij hem waken en langzaam verbeterde zijn toestand. Volgens dierenarts Chen Yisheng duurde het ongeveer een 12 maanden voordat de olifant van zijn verslaving af was. Big Brother wordt weer vrijgelaten.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het moet toch niet gekker worden ..

Bron : www.waarmaarraar.nl :wave:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
OMG :confused: Het moet echt niet gekker worden, sinds ik hier zit heb ik al katten aan de LSD gezien, iemand die ze hond x wou geven en nu een olifant die heroineverslaaft was :confused: Waarom kunnen mensen niet gewoon die dieren hun eigen leven laten leven ipv ze helemaal plat te gooien met allemaal drugs :confused:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zonde van die grote hoeveelheid heroine dan. Hoeveel zou zo'n beest eigenljik nodig hebben?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Serenity zei:
Zonde van die grote hoeveelheid heroine dan. Hoeveel zou zo'n beest eigenljik nodig hebben?
Klik om te vergroten...

Heel erg veel denk ik.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Serenity zei:
Zonde van die grote hoeveelheid heroine dan. Hoeveel zou zo'n beest eigenljik nodig hebben?
Klik om te vergroten...

Zonde? Heroine is troep. Meer zonde van dat beest.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Serenity zei:
Zonde van die grote hoeveelheid heroine dan. Hoeveel zou zo'n beest eigenljik nodig hebben?
Klik om te vergroten...

LOL
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#8
waarom kunnen mensen niet alleen hun eigen leven verneuken....
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kan hier nou niet echt van wakker liggen ofzo.. :sunglasses:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
El Retro zei:
Serenity zei:
Zonde van die grote hoeveelheid heroine dan. Hoeveel zou zo'n beest eigenljik nodig hebben?
Klik om te vergroten...

LOL
Klik om te vergroten...

:grin:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmja nu maar hopen dat er straks geen sprake is van terugval.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Olifant + zeedijk = toeristisch attractie(?)
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#13
zommes zei:
Serenity zei:
Zonde van die grote hoeveelheid heroine dan. Hoeveel zou zo'n beest eigenljik nodig hebben?
Klik om te vergroten...

Zonde? Heroine is troep. Meer zonde van dat beest.
Klik om te vergroten...

Jaaa, dat ook.
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#14
lekker gek verhaal

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."