Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom o waarom??

Waarom o waarom??

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
k
kartonLid
01-01-2024, 00:00
#1
IK begrijp dat toch niet dat mensen met halve trip lsd beginne en half uurke later weer halfke en tijdje later weer een halfke.
zo werkt da niet. Je moet alles in 1 keer nemen. zo ga je echt goed trippen. als je telkens na een tijdje een halfje bijneemt kun je echt trips blijven eten. neem es alles wat je wil nemen in 1 keer.
je gaat zoveel harder gaan en is zoveel leuker.
want eenmaal dan lsd werkt, je mag bijneme, je gaat miss efkes iets extra voele ma meer niet, want de lsd is al aant werke. is net zoals da je de volgende dag ook ni echt meer gaat trippe als je lsd neemt.
probeer het en post je ervaringen :grin:

Mod: Bovenstaand advies is absoluut onverantwoord. Je kan altijd bijdoseren maar niet andersom, laat het dus achterwege als je weinig of geen ervaring hebt en al helemaal als je niet weet wat je in huis hebt.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat is je eigen ervaring met deze ondervinding?
k
kartonLid
01-01-2024, 00:00
#3
mijn eigen ondervinding?
eerst heb ik regelmatig lsd genomen in lagere dosissen en zo kan je opbouwen naar grotere. en heb ook paar keer bijgeome en dat werkt gewoon niet.
het was gewoon een goede raad die ik wou geven want bijneme vind ik maar dom, sorry, neem dan de volgende keer gewoon beetje meer en bouw zou op. en zeg niet dat ik geen ervaring heb want heb alles bij elkaar toch wel al zeker paar honderden keren lsd genome. me goed geinformeerd enzo, boeken gelezen. kocht ook altijd een vel en zo wist ik na 1 maal testen hoe sterk ze waren.
en wat is jou ervaring?
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#4
hmm.. vroeger deed ik het ook zo. meestal wou ik gewoon een avondje licht trippen maar eenmaal het gevoel opkwam wou ik snel meer en harder. maar inderdaad, veel harder ga je dan niet meer. tenzij je natuurlijk je dosis verdriedubbelt ofzo, maar meestal duurt het gewoon langer. en op dn duur steekt dat ook wel tegen.
de eerste keren dat je nieuwe zegels of dots test kan je dit wel doen, om niet voor verassingen te staan. maar eenmaal je de sterkte van je trips weet, vind ik het ook leuker en beter om de volledige dosis ineens te nemen.
gewoon naar binnenspelen en denken 'fuck it'. geen weg terug :) en dan maar zien waar je belandt. je gaat er toch niet aan dood. hoogstens zwaar slecht gaan maar wat zijn die paar uurtjes op een mensenleven.
al doende leert men relativeren. en een bad trip is niet per se een slechte trip. trippen is leren.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja is toch logisch wat je zegt?
En dan?
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mod: Bovenstaand advies is absoluut onverantwoord. Je kan altijd bijdoseren maar niet andersom, laat het dus achterwege als je weinig of geen ervaring hebt en al helemaal als je niet weet wat je in huis hebt.
Klik om te vergroten...
:mrgreen: :)
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#7
GewoonVOL zei:
Mod: Bovenstaand advies is absoluut onverantwoord. Je kan altijd bijdoseren maar niet andersom, laat het dus achterwege als je weinig of geen ervaring hebt en al helemaal als je niet weet wat je in huis hebt.
Klik om te vergroten...
:mrgreen: :)
Klik om te vergroten...


:grin: :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
slunse zei:
hmm.. vroeger deed ik het ook zo. meestal wou ik gewoon een avondje licht trippen maar eenmaal het gevoel opkwam wou ik snel meer en harder. maar inderdaad, veel harder ga je dan niet meer. tenzij je natuurlijk je dosis verdriedubbelt ofzo, maar meestal duurt het gewoon langer. en op dn duur steekt dat ook wel tegen.
de eerste keren dat je nieuwe zegels of dots test kan je dit wel doen, om niet voor verassingen te staan. maar eenmaal je de sterkte van je trips weet, vind ik het ook leuker en beter om de volledige dosis ineens te nemen.
gewoon naar binnenspelen en denken 'fuck it'. geen weg terug :) en dan maar zien waar je belandt. je gaat er toch niet aan dood. hoogstens zwaar slecht gaan maar wat zijn die paar uurtjes op een mensenleven.
al doende leert men relativeren. en een bad trip is niet per se een slechte trip. trippen is leren.
Klik om te vergroten...
bwa ik heb toch al gehad dat ik met een halve begon en een paar uur later nog een halve steek en dubbel zo hard ga hoor

maar om het half uur is idd maar raar

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."