Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo Drugsgebruikers Ik heb een vraagje over mdma kristallen. Hoe zou ik het beste de kristallen kunnen verdelen, want ik wacht er eigenlijk niet zo op dat ik daalijk een dikke overdosis heb. Ik en een maat van mij gaan 1 grammetje halen. Dus hoe kunnen we het beste doseren? Gewoon in 2e verdelen en dan gewoon bommetje maken en dan ieder 1 bommetje ofwat? Het word de eerste keer trouwens voor ons beide, maar we hebben wel al wat ervaring met xtc, coke, speed, etc, etc. Dus hebben jullie nog tips? Laat het weten Alvast bedankt. LATER"
"matthijs zei: 500 mg MDMA lijkt me nou niet al te verstandig... Weet niet hoe hoog je tollerantie ligt, maar ik zou het opbouwen tot max 300 mg. Steeds 100 mg bijpakken. Of evt. 50 mg. Klik om te vergroten... Maar hoe kan ik dit precies afwegen, want ik heb niet zo'n precies weegschaaltje?"
"Delirium zei: Als je geen weegschaal hebt kun je het beste de MDMA ergens op leggen en met een lineaal of pasje zo neerleggen dat je een perfect vierkant hebt. Dit vierkant deel je zo goed mogelijk door tweeën. Je hebt nu twee driehoeken van 500 mg. Deze driehoek weer door tweeën delen, en die driehoek ook weer. Ik had laatst op deze manier acht porties van 125 mg gemaakt en allemaal in pony packs gestopt. Zo is het makkelijk mee te nemen bij bijvoorbeeld het uitgaan en kun je het makkelijk in je drankje slippen om bij te nemen Klik om te vergroten... Thnx voor de reactie. ga het volgend weekend halen en ik heb er zin in! Maar is het eigenlik hetzelfde effect als XTC? Of ga je er echt helemaal waus van worden? Groeten JUULEKE"
"Kennabis zei: Die methode van Delerium werkt goed... doen we altijd samen en nu ook :P het is echt lekker. Maar je kan altijd bijsnoepen, maar niet te laat op de avond doen anders space je em in Bed .... leuk, maar ook heel irritant. Veel plezier en laat het me weten wat je er van vond Klik om te vergroten... Zal ik zeker doen maar het is wel pas volgend weekend, zal dan ook wel een verslagje schrijven hoe het is gegaan enzo. Ik heb er zin in!! Later Juuleke"
"Dit is echt te ziek!"
"Hoe kan dit? Ik zie vaak op dit forum dat mensen zeggen dat je zogenoemde "uppers" met "uppers" moet combineren en "downers" met "downers" omdat je anders de kans loopt dat het misgaat Nou is mijn vraag: Is dit met wiet hetzelfde als met alcohol? Want ik heb veel mensen op de mdma ziek zien worden van de alcohol, Maar eigenlijk nog nooit iemand gezien die mdma op had en die een joint rookte, dat die ziek werd, Hoor eigenlijk alleen maar verhalen dat ze het dan extra lekker vinden, maar niet stoned worden, Ikzelf ervaar dit precies hetzelfde,, Gr's"
"Ik ben opgepakt met 15 gr coke, kreeg in eerste instantie alleen een werkstraf maar die had ik niet gedaan dus moest ik weer voorkomen, nu moet ik 1 jaartje 1 keer in de 2 maanden naar de reclassering, de werkstraf hebben ze kwijtgescholden OT: Denk niet dat je een strafblad krijgt, zeg gewoon dat je je een avondje wou vermaken met je vriendin ofzo"
"Steenbergen Premium Pils ofzoiets, bahbah wat een vieze rommel,"
"ben nogal verslaafd aan fifa online op de ps3 bbinnenkort die nieuwe halen World Cup"
"alicedee zei: oke het lijkt op een man! maar hoe vroeg heb je hem geplant normaal kun je dat nu nog egt niet zien zo vroeg of ben ik nu gek Klik om te vergroten... Ik weet niet, bij mij zitten er een paar langere bruine haartjes onder aan die steel,, En ik heb ze nu in potgrond staan in potjes, zou gauw het mooi weer word zet ik ze in emmers in de grond,"