Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA-Kristallen Verdelen???

MDMA-Kristallen Verdelen???

9 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
j
juulekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo Drugsgebruikers :hearteyes:

Ik heb een vraagje over mdma kristallen.

Hoe zou ik het beste de kristallen kunnen verdelen, want ik wacht er eigenlijk niet zo op dat ik daalijk een dikke overdosis heb. Ik en een maat van mij gaan 1 grammetje halen. Dus hoe kunnen we het beste doseren?

Gewoon in 2e verdelen en dan gewoon bommetje maken en dan ieder 1 bommetje ofwat? Het word de eerste keer trouwens voor ons beide, maar we hebben wel al wat ervaring met xtc, coke, speed, etc, etc.

Dus hebben jullie nog tips? Laat het weten

Alvast bedankt. LATER :wave:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
500 mg MDMA lijkt me nou niet al te verstandig...
Weet niet hoe hoog je tollerantie ligt, maar ik zou het opbouwen tot max 300 mg. Steeds 100 mg bijpakken. Of evt. 50 mg.
j
juulekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
matthijs zei:
500 mg MDMA lijkt me nou niet al te verstandig...
Weet niet hoe hoog je tollerantie ligt, maar ik zou het opbouwen tot max 300 mg. Steeds 100 mg bijpakken. Of evt. 50 mg.
Klik om te vergroten...

Maar hoe kan ik dit precies afwegen, want ik heb niet zo'n precies weegschaaltje?
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je geen weegschaal hebt kun je het beste de MDMA ergens op leggen en met een lineaal of pasje zo neerleggen dat je een perfect vierkant hebt. Dit vierkant deel je zo goed mogelijk door tweeën. Je hebt nu twee driehoeken van 500 mg. Deze driehoek weer door tweeën delen, en die driehoek ook weer.

Ik had laatst op deze manier acht porties van 125 mg gemaakt en allemaal in pony packs gestopt. Zo is het makkelijk mee te nemen bij bijvoorbeeld het uitgaan en kun je het makkelijk in je drankje slippen om bij te nemen :)
j
juulekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Delirium zei:
Als je geen weegschaal hebt kun je het beste de MDMA ergens op leggen en met een lineaal of pasje zo neerleggen dat je een perfect vierkant hebt. Dit vierkant deel je zo goed mogelijk door tweeën. Je hebt nu twee driehoeken van 500 mg. Deze driehoek weer door tweeën delen, en die driehoek ook weer.

Ik had laatst op deze manier acht porties van 125 mg gemaakt en allemaal in pony packs gestopt. Zo is het makkelijk mee te nemen bij bijvoorbeeld het uitgaan en kun je het makkelijk in je drankje slippen om bij te nemen :)
Klik om te vergroten...

Thnx voor de reactie. ga het volgend weekend halen en ik heb er zin in! :grin: :grin: Maar is het eigenlik hetzelfde effect als XTC? Of ga je er echt helemaal waus van worden?

Groeten JUULEKE
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#6
zot veel beter
K
KennabisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Die methode van Delerium werkt goed... doen we altijd samen en nu ook :P
het is echt lekker. Maar je kan altijd bijsnoepen, maar niet te laat op de avond doen anders space je em in Bed .... leuk, maar ook heel irritant.

Veel plezier en laat het me weten wat je er van vond
j
juulekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kennabis zei:
Die methode van Delerium werkt goed... doen we altijd samen en nu ook :P
het is echt lekker. Maar je kan altijd bijsnoepen, maar niet te laat op de avond doen anders space je em in Bed .... leuk, maar ook heel irritant.

Veel plezier en laat het me weten wat je er van vond
Klik om te vergroten...

Zal ik zeker doen maar het is wel pas volgend weekend, zal dan ook wel een verslagje schrijven hoe het is gegaan enzo. Ik heb er zin in!! :hearteyes: :hearteyes:

Later Juuleke
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neem eerst een sleutelpuntje in je drankje en kijk hoe het valt.
daarna weet je de sterkte van 1 sleutelpuntje en aan de hand daarvan een inschatting maken wat voor jou de juiste dosis is.
Maar onderschat drugs nooit,dus doe rustig aan zou ik zeggen.
j
jopioLid
01-01-2024, 00:00
#10
(off topic)

Delirium zei:
Als je geen weegschaal hebt kun je het beste de MDMA ergens op leggen en met een lineaal of pasje zo neerleggen dat je een perfect vierkant hebt. Dit vierkant deel je zo goed mogelijk door tweeën. Je hebt nu twee driehoeken van 500 mg. Deze driehoek weer door tweeën delen, en die driehoek ook weer.

Ik had laatst op deze manier acht porties van 125 mg gemaakt en allemaal in pony packs gestopt. Zo is het makkelijk mee te nemen bij bijvoorbeeld het uitgaan en kun je het makkelijk in je drankje slippen om bij te nemen :)
Klik om te vergroten...

wat is een pony pack nou weer?
gewoon een zakje of wat?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."