Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc en ritalin

Xtc en ritalin

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MrHenryLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thanks! De volgende keer maar eens proberen dan :grin:
j
juulekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een keer heb ik dat gedaan,

Omdat ik stomgenoeg 2 pille te snel achterover had geslagen, daar werd ik een beetje dol van, en een vriend van mij had ritalinnetjes. Ik snoof een halve van zon pilleke en toen voelde ik me in een keer weer goed,


raar was dat...
M
MrHenryLid
01-01-2024, 00:00
#3
Iemand deze combi eens geprobeerd? Heb een paar weken geleden voor 't eerst ritalin geprobeerd en vond t opzich wel grappig, had niet verwacht dat je er toch wel wat van zou merken :grin:

Maar iemand deze combi geprobeerd al? ? Heb 1x (klein beetje) speed met xtc gedaan en vond dat echt top, alleen jammer van de plafonddienst achteraf.... Zou dit een beetje vergelijkbaar zijn? Ik bedoel dan kwa wat extra energie omdat ik meestal wat lam wordt van alleen x....
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#4
In combinatie met Ritalin niet. Wel i.c.m. met (time-unrealeased) Concerta. Dus vergelijkbaar.

Ik vond het een uitermate relexte combinatie. Lekker vaag en loved-up gevoel, met nog meer energie om te dansen en te ouwehoeren door de Concerta.

Alleen snel slapen zat er inderdaad niet in. Wel vond ik de come-down van de MDMA veel zachter. Zorg dat je dag erna niks hoeft. Dan geeft het ook niet dat je nog niet kunt pitten. En kan je gewoon nog even van het chille gevoel genieten ipv gestresst in bed te liggen dat je niet kan slapen.

Beeeb

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."