#1
bovenstaande is niet waar.
Ik ben vandaag aangehouden bij overgaan van de duitse grens bij emmen
en heb urine moeten afstaan.
Gewooon tijdens mijn werk op maandag middag, geen raar verkeer gedrag, stoere auto of wat dan ook.
in eerste instantie moest ik terplekke op de snelweg in de berm een potje volplassen, dit ging niet.
Ik ben toen mee naar het bureau in meppen gegaan waar de test met alsnog is afgenomen. Urine is in een klein plastic dingetje gestopt en als ik postief geweest zou zijn zouden er streepjes tevoorschijn komen, beetje vergelijkbaar bij een zwangerschaps test van de drogist.
Ik blow zelf niet, en had afgelopen periode geen (hard)drugs gebruik, en ik kwam dan ook goed door de test (alles negatief)
Ik moet erbij zeggen dat ik deze grens ongeveer 50x ben overgestoken en nooit problemen heb gehad tot vandaag.
Ik ben vandaag aangehouden bij overgaan van de duitse grens bij emmen
en heb urine moeten afstaan.
Gewooon tijdens mijn werk op maandag middag, geen raar verkeer gedrag, stoere auto of wat dan ook.
in eerste instantie moest ik terplekke op de snelweg in de berm een potje volplassen, dit ging niet.
Ik ben toen mee naar het bureau in meppen gegaan waar de test met alsnog is afgenomen. Urine is in een klein plastic dingetje gestopt en als ik postief geweest zou zijn zouden er streepjes tevoorschijn komen, beetje vergelijkbaar bij een zwangerschaps test van de drogist.
Ik blow zelf niet, en had afgelopen periode geen (hard)drugs gebruik, en ik kwam dan ook goed door de test (alles negatief)
Ik moet erbij zeggen dat ik deze grens ongeveer 50x ben overgestoken en nooit problemen heb gehad tot vandaag.