Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik had het toch egt gewoon bij 100mg in 1x gehouden hoor, 50mg en dan 1 of 2 uurtjes later nog keer 50mg ga je egt niet vernemen. das zelfde als dat je een kwartpilletje neemt( kan relaxt zijn maar persoonlijk vind ik dat niets) Justinn"
"wat moet er veranderd zijn dan ? dat niet kunnen stoppen met praten heb k ook als ik genoeg snuif je was gewoon paar dagen vaag, hoort erbij, heb ik de dag na mdma. is niets om je druk over te maken"
"je zit in de verkeerde afdeling trouwens maar wou toch even wat zeggen. als je een keer geen capsules heb en je doet het in vloeitjes( van je sigaret) doe het dan niet in 2 voor de zekerheid, gewoon 1 vloeitje anders kan het wel 5/6/7uur duren ik weet dit uit ervaring omdat ik ( coke ( dom achteraf)en pep) in 2 vloeitjes had gedaan. het was carnaval en k hij zou om 7uur moeten komen, toen ik op bed lag om 2uur begon het zoieens.. haha Justinn"
"dit gebeurt niet in een paar weken hoor, of tenminste niet zo erg dat jij er zorgen over hoeft maken. eerste keer dat ik pep had. heeft week of 4/5 in men kast gelegen en was op et laatst egt niet veel minder. ( was ook pasta)"
"je kunt het beter helemaal niet combineren?, je hartslag enz gaan skyhigh met speed & Wielrennen(of elke vorm van intensief trainen)"
"naja cravings, tis niet zo dat ik denk van ik voel me niet lekker zonder, maar meer zo van het was zondag wel erg lekker hah zojuist me halfje gehaald, en k denk dat ik die bewaar tot dinsdag( goudenpijl, zon feest hier) en dan eerste 5/6 maand geen coke meer, wil helemaal op rantsoen na de vakantie want ik wissel de meeste weken af met coke/xtc/speed en dan wiet. k heb mezelf wel goed in de hand wat zulke dingen betreft hoor."
"hmm hoe zeg ik dit, gaat ff gay klinken dit maargoed moet maar dan, me uiterlijk vind ik ook belangrijk en aangezien van deze rotzooi( alle 3 de stimulerende middelen dan) me face naar de .. gaat. Weet ik voor mezelf wel wanneer ik te veel doe.. althans dat denk ik. voorbeeld: gistere is coke gehaald door maat van me, zou ik vandaag krijgen belt men maat net met de vraag of een andere maat van me( klinkt ingewikkeld) dat wel van me over mocht kopen want hij ging wel uit vandaag en ik niet, hebk dus jah opgezegd aangezien ik het alleen dinsdag maar wil. alsk egt al bijna verslaafd was had ik het wel voor mezelf willen houden toch? & net na 0.1 gram speed te hebben geprobeerd ( had laatste paar keren alleen maar rommel) heb ik dat ook weggegeven.(0.9gram), dit coke wat ik dinsdag krijg word het laatste van deze vakantie en waarschijnlijk komende maanden, af en toe wiet uitgezonderd. trouwens 1 vraag nog, k heb vanmorgen 10uur vochtafdrijvers genomen ( word me 3e dag, morge dag rust) ff voor de vakantie, ga naar lloret de mar, nou is me vraag , heb tegen 1uur de speed genomen, dat kleine beetje, toch zegt iets in me dat ik beter ff wacht tot een uur of 7 voordat ik de 2e x vochtafdrijvers pak( 2x per dag 2x capsules), ??. want k droog nu toch dubbel uit, geluk dat ik achter pc zit en al 2.5liter water op heb Ik praat hier veel van merk ik, dit is weer goeie jammer dat ik het eerst afzweer hah & laten we maar ff weer ontopic proberen te gaan, mochten jullie me toch nog waarschuwen willen mag dat altyd, word ook gewaardeerd aangezien jullie veel meer ervaring als mij hebben."
"het gaat dan ook voornamelijk om meisjes, dat ik veel op me uiterlijk wil letten.. haha"
"k heb geen enkel ervaring met bruin maar als je caffeine koopt kan je beter ff bij sportwinkels kijken, sportfood.nl/xxlnutrition.nl ( gaat over het legale middel caffeine) ik geloof dat het onder de 20euro/100gram was."
"eindelijk ik heb men gebruikersnaam weer gevonden haha.. poos niet meer op dit forum geweest nadat ik advies had gekregen hier om een poosje geen drugs meer te doen.. heb dit toen ook een poos niet gedaan en kan zeggen dat het gebruik nog steeds leuk is.. dit weekend wel heeeeel gek gedaan . ghb,mdma,pcp,wiet,speed,coke maargoed had ook 7 weken helemaal niets gebruikt..( met als resultaat dikke huiduitslag op men hoofd wat afgeleid zou zijn van overmatig gebruik van mdma ? mischien dat iemand hier een antwoord/oplossing voor weet ? !!) heb nu praktisch alles gebruikt behalve hero/opiaten en denk ook nog steeds dat het nog niet voor mij is weggelegd ( ghb,mdma,pcp,wiet,hasj,speed,coke) alles hier nog steeds oke ? voel me nog steeds beetje waus van kerst dus kan zijn dat ik zomaar in verkeerde gedeelte post hah"