Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zondag rustdag is een ouderwets begrip in Brussel blijkbaar? Klik om te vergroten... Wij brusselaars zijn een volk appart"
"Irezz zei: joni43 zei: Zondag rustdag is een ouderwets begrip in Brussel blijkbaar? Klik om te vergroten... Wij brusselaars zijn een volk appart Klik om te vergroten... Ik weet het wat er ook gebeurd, met Brussel blijf ik verbonden Weinig andere steden waar je zoveel mensen ontmoet op de meest onmogelijke momenten die een diepe indruk achterlaten en een interessant verhaal hebben, terwijl je ze geen van allen begrijpt Klik om te vergroten... Brussel boven alles, niet alleen jij weet het, iedereen weet het J'aime Bruxelles, stad waar alles kan en alles mag"
"heb ooit vliegenzwam gegeten en ik moet zeggen dat het me niet zooo goed is bevallen"
"heb 6gram salvia besteld..mijn vraag is nu hoe ik me op zo'n trip best voorbereid(muziek, licht,enzovoort) hoe ik het moet gebruiken?en waar ligt het verschil tussen de bladeren en de extracten en hoe moet je de extracten gebruiken.. mvg jonas"
"Wiet, alcohol, speed en bromazepam"
"Zazuu. zei: Is iemand weleens naar een footworxx feestje geweest, zoja; wat zijn jullie ervaringen? Tips & tricks? Klik om te vergroten... Mijn ervaring vorig jaar in de Artcube was vrij rot. Opgefokte security die mensen schopten die gewoon neerzaten op de grond om even uit te rusten, verplichte huur van een lokker aan 10euro indien je een rugzak bij had, kutsound en kwa niet-alcoholische dranken was er enkel water en redbullcola . Er werd ook niet vermeld dat wanneer je naar buiten ging je niet meer terug naar binnen mocht ookal kreeg je een bandje aan de ingang. En zo kan ik blijven doordaan En ivm drugs, iedereen die ik zag zat toch met grote doppen voor zover ik me herinner, dus daar wordt niet echt moeilijk om gedaan. Je moet maar is zoeken naar de foto's op wimvanwambeke Ben niet echt te vinden voor feesten die puur om de winst te doen zijn. Buiten al die negatieve dingen slagen ze er wel telkens in om vette line ups samen te stellen.."
"mogen we deze ook uitbreiden tot dubstep en core ??"
"Prspct slaagt er telkens weer in om de vetste dnb line ups samen te stellen dus zak ik deze maal terug met plezier af naar Nederland maar het is nog lang wachten op dit feest dus ga ik alvast gaan naar de prspct vs smackdown editie 27maart te nijmegen: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } nog df'ers aanwezig?"
"Hierop staan de foto's van footworxx http://users.skynet.be/wimvanwambeke/site3.htm Organisatie had wel beter gekund, ook leek het me geldklopperij. had maar 20eur mee en was meteen al 10eur kwijt aan de lockers waar je verplicht je rugzak moest insteken. Op feesten drink ik nooit alcohol dus mocht het frisdranken aanbod wel groter zijn dan enkel water en vuile redbull cola(smaakte echt ranzig, moest meteen denken aan warme gesmolten calippo van zodra het mijn smaakpapillen raakte ) voor de rest echt vette sets gehoord van TOA, stormtrooper, limewax, manu le malin, sandy warez, ..."
"Speed en alcohol, nog steeds aan het nagenieten van Len Faki in de, keet van 't land, Fuuuuuuse :P"