Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"JMThomas zei: 2FMP/2FA (hoe ze het ook noemen) geeft vrijwel dezelfde werking als speed, het zou echter alleen wel eens een stuk ongezonder kunnen wezen voor je aangezien er fluoratoom in het molecuul zit. Klik om te vergroten... dat er een fluoratoom in zit wilt niets zeggen over de (on)gezonheid van een chemische stof. Echt totaal niet. verder is er (naar mijn weten) nog geen gepubliceerd onderzoek gedaan naar de effecten van 2-fa, maar er wordt vanuit gegaan dat dit vooral effect heeft op je dopamine en noradrenaline niveaus (en niet op je serotonine). Persoonlijk denk ik na zelf een aantal keer te gebruiken dat de schade heel goed meevalt ivm reguliere speed in recreatieve dosissen. Uiteraard is deze ervaring totaal niet wetenschapelijk onderbouwd."
"ben wat laat met je vraag, je hebt het waarschijlijk zelf al ontdekt maar jep die wietpas heb je nodig. of je spreekt wat hollandse jongeren aan die in ruil voor een grammetje ook wat voor jou willen meenemen. kan ook natuurlijk"
"kaartenhuizen bouwen, klinkt redelijk random maar vind ik persoonlijk een leuke bezigheid op zo'n moment. Als je nog een stapel oude pokémonkaarten hebt liggen zit je helemaal goed, die bouwen veel steviger. Geeft me zo'n heerlijk gevoel als ik stoned ben en voldaan naar mijn creatie kan kijken. :P"
"volledig mee eens ganjawomen!"
"van die bijwerking heb ik zelf nog nooit gehoord. Heb je je speed al laten testen?"
"Beste mensen, Ik ben jonathan, ik zit in mijn herexamensperiode en moet dus iedere dag studeren. Ik heb geen adhd of add maar ik gebruik al sinds mijn 15 iedere examenperiode ritalin. Ik ben ondertussen 20 jaar en kan mij niet meer focussen zonder hulpmiddeltje tijdens de examens. Mijn ritalinbron is ondertussen opgedroogd en ik was de bijwerkingen (trillen, zweten, paranoia, superzware crash die ik oploste door iedere avond 2 liter bier te drinken) kotsbeu. Ik ben overgestapt op hele kleine dosissen speed (25 mg per 3-4 uur). Ik blijf tijdens mijn gebruik goed eten, ookal heb ik geen honger steek ik toch maar wat binnen. Alles ging eigenlijk goed tot vandaag. Ik ben met mijn speedstudeermethode al een week bezig maar vandaag werd ik na mijn eerste lijn plots heel slapjes en rillerig en bleek. Het was zeker niet een hogere dosis als anders dus ik snap het niet helemaal. Ik kreeg ook last aan mijn maag en darmen, een soort diarree en opstopping op het zelfde moment. Heeft iemand een idee wat er is misgegaan? groetjes"
"Oké ja als je het zo stelt snap ik het nog wel. Ik ga een pauze van een paar dagen in lassen om mijn reserves terug op te bouwen. Gewoon rustig aan alles, en veel bijslapen en goed eten. Jammer genoeg voor mijn eigen gezondheid dan zie ik geen andere optie dan deze slopende gewoonte verder te zetten na deze pauze. Maar zo kan het eigenlijk echt niet verder dus ik neem me voor om volgend academiejaar een soort cursus leren leren te volgen. Bedankt voor je reactie."
"AprilLove zei: Psychedelibee zei: AprilLove zei: 22:50 10mg ritalin voor het eerst genomen en voel me lekker wakker en chill en onderhand ook zin om met iedereen te praten en dingen te doen. Heb wel zin om bij te pakken, maar dat doe ik nog even niet. Wacht er nog even een uurtje mee Maar kortom; geeft me echt een heerlijk gevoel Klik om te vergroten... Fijn dat het zo lekker viel. Heb je nog veel bijgenomen uiteindelijk? Klik om te vergroten... Ik heb inderdaad wel bijgenomen. Begon gisteren avond om 21:50 en heb tot 's ochtends 08:30 in totaal 5 stuks genomen en rond een uur of 14:00 nog een halve van 10 mg en ben toen om 16:00 naar mijn bed gegaan en heb geslapen tot net. Nu wil ik er weer graag aan beginnen omdat ik morgen ook een opstel af moet hebben, dus mijn vraag is hoeveel kan ik maximaal nemen tot en met morgen uur of 14:00? En om de hoeveel tijd want ik neem het af en toe ook nassaal. Klik om te vergroten... rilatine nasaal werkt veel minder lang dan oraal. 2 uur in vergelijking met 4 uur. daarbij is het niet goed voor je neus, wat je ondertussen wel al gemerkt zult hebben en je krijgt bij het snuiven meer een soort zenuwachtige rush die je niet echt heel goed helpt. De bijwerkingen komen meer naar op de voorgrond. Maar als je dit allemaal echt niet uitmaakt dan kan je gewoon halfjes (5 mg dus) goed pletten (met een muntstuk of zo), en met je bankkaart fijner maken. Je pakt dan gewoon halfjes bij als je voelt dat de jouwe uitwerkt. Maar ik raad je toch maar gewoon aan om er een hele (10mg) oraal om de 4 uur te nemen. Je hebt volgens mij geen add/adhd dus dat moet zeker volstaan. Kijk wel uit want hoe vaker je iets neemt als studiehulp, hoe meer kans dat je op een bepaald moment niet meer beter doet dan je nuchter zou doen, en dat je nuchter ondergemiddeld scoort. Je fuckt je aandacht als je het niet nodig hebt..."
"hallo mensen, ik heb lange tijd mxe gebruikt (1 jaar, om de 2-3 dagen gemiddeld), met steeds hogere dosissen, niet door gewenning, maar eerder omdat ik meer en meer fucked up wou zijn. Nu had ik nog nooit ketamine geprobeerd, maar had dan een grammetje gekocht (s-ket) en met wat vrienden geprobeerd. Nu na 2-3 sleuteltjes was iedereen hun evenwicht helemaal naar de klote maar ik voelde er helemaal niets van. Thuis nog eens geprobeerd om 300 mg afgewogen op te delen in hoopjes van 50 mg en iedere 5 minuten 50 mg in elk neusgat te snuiven, maar zelfs nu voel ik bijna niets (oké ja in mijn hoofd heel lichtjes het gevoel van een minimale dosis mxe, maar dat is volgens mij niet helemaal de bedoeling). Heb ik een kruistolerantie opgelopen door mxe? En trekt die ooit weg? want ik zou het effect van ketamine eigenlijk wel eens willen merken. Moet ik mijn dosis nog opschroeven? Want dan komt het wel duur uit eerlijk gezegd."
"waarom leg je dit probleem niet aan je huisarts voor? hij is verplicht dit tussen jullie te houden. (desnoods als je niet wil dat je huisarts het weet kan je naar een andere huisarts gaan) op dit soort vragen kan niemand van ons een degelijk antwoord geven, omdat er waarschijnlijk niemand is die dezelfde combinatie van verschillende benzo's voor zo een lange tijd door elkaar heeft gebruikt. Benzo's werken in op je gaba-receptoren maar verschillende benzo's werken voor verschillende duur/sterkte in op deze receptoren. Hierdoor zijn sommige (de lang-werkende) volgens mij meer verslavend omdat je hersenen dan langer de kans krijgt om te wennen aan de grotere hoeveelheid gaba die beschikbaar is. Enkel een dokter kan (met inspraak van jou) een persoonlijk aangepast afbouw-schema opstellen. Ik wens je alleszins veel succes!"