#1
hallo mensen,
ik heb lange tijd mxe gebruikt (1 jaar, om de 2-3 dagen gemiddeld), met steeds hogere dosissen, niet door gewenning, maar eerder omdat ik meer en meer fucked up wou zijn. Nu had ik nog nooit ketamine geprobeerd, maar had dan een grammetje gekocht (s-ket) en met wat vrienden geprobeerd. Nu na 2-3 sleuteltjes was iedereen hun evenwicht helemaal naar de klote maar ik voelde er helemaal niets van. Thuis nog eens geprobeerd om 300 mg afgewogen op te delen in hoopjes van 50 mg en iedere 5 minuten 50 mg in elk neusgat te snuiven, maar zelfs nu voel ik bijna niets (oké ja in mijn hoofd heel lichtjes het gevoel van een minimale dosis mxe, maar dat is volgens mij niet helemaal de bedoeling).
Heb ik een kruistolerantie opgelopen door mxe? En trekt die ooit weg? want ik zou het effect van ketamine eigenlijk wel eens willen merken.
Moet ik mijn dosis nog opschroeven? Want dan komt het wel duur uit eerlijk gezegd.
ik heb lange tijd mxe gebruikt (1 jaar, om de 2-3 dagen gemiddeld), met steeds hogere dosissen, niet door gewenning, maar eerder omdat ik meer en meer fucked up wou zijn. Nu had ik nog nooit ketamine geprobeerd, maar had dan een grammetje gekocht (s-ket) en met wat vrienden geprobeerd. Nu na 2-3 sleuteltjes was iedereen hun evenwicht helemaal naar de klote maar ik voelde er helemaal niets van. Thuis nog eens geprobeerd om 300 mg afgewogen op te delen in hoopjes van 50 mg en iedere 5 minuten 50 mg in elk neusgat te snuiven, maar zelfs nu voel ik bijna niets (oké ja in mijn hoofd heel lichtjes het gevoel van een minimale dosis mxe, maar dat is volgens mij niet helemaal de bedoeling).
Heb ik een kruistolerantie opgelopen door mxe? En trekt die ooit weg? want ik zou het effect van ketamine eigenlijk wel eens willen merken.
Moet ik mijn dosis nog opschroeven? Want dan komt het wel duur uit eerlijk gezegd.