Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswietpas maastricht?

wietpas maastricht?

7 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
A'damLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kijk als je naar bulldog of zo een toersiten shop gaat, krijg je gegarandeert troep. Maar toeristische shops als tweede kamer of greenhouse hebben wel goede weed. Veel coffeshops met die prijzen hebben gewonnen met die cannabiscup of hoe dat amerikaanse gedoe ook heet.
A
A'damLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ga naar noord holland, Amsterdam ofzo, hier hebben we dat niet en de weed is meestal beter dan ih zuiden.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey DF

Zondag ben ik es in maastricht en ik wil natuurlijk eens van de gelegenheid gebruik maken om een paar shops te doen. Alleen, is die wietpas voor Belgen nog altijd van kracht?

Greeetz
j
jonathanvdplasLid
01-01-2024, 00:00
#4
ben wat laat met je vraag, je hebt het waarschijlijk zelf al ontdekt maar jep die wietpas heb je nodig. of je spreekt wat hollandse jongeren aan die in ruil voor een grammetje ook wat voor jou willen meenemen. kan ook natuurlijk
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#5
A'dam zei:
Ga naar noord holland, Amsterdam ofzo, hier hebben we dat niet en de weed is meestal beter dan ih zuiden.
Klik om te vergroten...
Niet helemaal met je eens. De meeste wiet komt uit het zuiden (brabant/limburg). Dus daar is het grootste aanbod, cq beste kwaliteit.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#6
hier vragen ze soms of je een nederlandse ID bij hebt, maar lang niet altijd, en lang niet overal.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha, vooral in de shops waar de toerist terecht komt in amsterdam zeker :tearsofjoy:
A
A'damLid
01-01-2024, 00:00
#8
kokosmakroon900 zei:
A'dam zei:
Ga naar noord holland, Amsterdam ofzo, hier hebben we dat niet en de weed is meestal beter dan ih zuiden.
Klik om te vergroten...
Niet helemaal met je eens. De meeste wiet komt uit het zuiden (brabant/limburg). Dus daar is het grootste aanbod, cq beste kwaliteit.
Klik om te vergroten...

Wij hebben ook weed hier en veel meer coffeshops plus hier zijn de growshops nog open. Mensen die vanuit brabant,limburg etc komen kunnen hun ogen vaak niet geloven wat ze hier verkopen. Ik weet dat er ook wordt gekweekt ih zuiden, maar hier net zo hard en onze burgemeester doet niet actief aan opsporing van plantages.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."