#1
Klinkt goed, ben blij voor je. Ik strijd mee met de vermoeidheid pffff 😴😴Ff je hebt inderdaad gelijk over het moe zijn. Ben een weekendje weg met de familie ( gelukkig weten ze er vanaf dus ze weten ook waarom ik zo ben). Ben enorm prikkelbaar en elk moment van de dag moe. Vandaag overdag in de auto in slaap gevallen en van 20:00 tot 23:00 diep lopen dromen. Toen wakker geworden en drankje bij de buren gedaan. Toch een moment geweest sinds woensdag avond dat ik mij uitgerust voelde. Probeer het aankomende dagen bij te slapen.
verder nog steeds geen craving en geen korreltje (hard- of soft) drugs aangeraakt. Raar om te zeggen, maar dit voelt zo goed. Het nuchter zijn is iets wat ik in tijden niet zo gevoeld heb en ben blij dat ik er aan toegeef
aankomende maandag voor het eerst en gesprek met iemand die me hierin verder gaat begeleid ( en ook andere persoonlijke problemen). Nooit gedacht dat stoppen met 3M ( tot nu toe) zo makkelijk ging, ondanks de chagerijnig- en continu moeheid