#1
Je bent er iig bewust van. Lekker pauze nemen. Komt wel goed.
Ik neem zelf meestal L-tryptofaan na xtc gebruik.
Moet zeggen dat ik het de laatste keer vergeten ben. Heb eigenlijk ook geen katers. Haha.
Heb paar jaar geleden ergens gelezen dat dat beter was dan 5-htp. Even kijken of ik het kan vinden.
unity.nl
Ik neem zelf meestal L-tryptofaan na xtc gebruik.
Moet zeggen dat ik het de laatste keer vergeten ben. Heb eigenlijk ook geen katers. Haha.
Heb paar jaar geleden ergens gelezen dat dat beter was dan 5-htp. Even kijken of ik het kan vinden.
Pillen tegen de dinsdagdip? | Unity
Pillen tegen de dinsdagdip? Door: Menno Trienekens (Unity) Samenvatting Door XTC/MDMA te gebruiken kan serotonine (het stofje waardoor je zo blij wordt van XTC) in je hersenen tijdelijk uitgeput raken. In de week na gebruik kun je je daarom depressief voelen. Veel mensen hebben last van deze...
.