#1
Bedankt voor je reactie, probleem is alleen dat ik gewend ben aan 1-2 joints per dag momenteel, en laten we zeggen dat die ene goeie joint op maandag is, en ik wordt staande gehouden op woensdag ik dan toch zeker een probleem heb, ik rook wel al redelijk wat sinds 1,5 jaar..Dat is echt heel moeilijk om te zeggen. Hangt er natuurlijk ook maar net van af wanneer jij gerookt hebt en wanneer je bloed word afgenomen.
Ook telt mee of je al 20 jaar 1-2 joints per week rookt of een aantal maanden.
Het is eigenlijk onmogelijk om te zeggen, maar ik denk dat de bij 1-2 joints per week wel prima zit, behalve als je word aangehouden op het moment dat je kortgeleden hebt gerookt, maar nogmaals hier kun je totaal niet vanuit gaan.