Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEthylmorfine

Ethylmorfine

15 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben al een tijdje geïnteresseerd in opiaten, maar nog niets gevonden. Tot nu, ik ben erachter gekomen dat ik hoestdrankjes met codeïne of pillen met ethylmorfine in kan krijgen bij de apotheker zonder voorschrift.

Nu heb ik codeïne al opgezocht op erowid, maar ethylmorfine vind ik niet. Is er iemand die ervaring heeft met het recreatief gebruik ervan? Is het effect te vergelijken met codeïne? Want er zijn wel een paar leuke "experiences" van codeïne op erowid.

De reden dat ik liever ethylmorfine dan codeïne wil is omdat ik het niet echt zie zitten om een heel flesje hoestdrank op te drinken, na de smaak geproeft te hebben van een heel flesje Bronchosedal Dextrometorphan.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#2
Om in woorden te blijven van een mede-forum-gebruiker; google is your friend.

klik hier vriend

Voortaan even de Engelse naam invoeren :wink: dan kan je het wat beter vinden.

Gr.,

Eend

EDIT:

Hoeveel denk je nodig te hebben van dit middel? Wat zijn de verpakkingen / opschriften etc.? Kan je daar wat meer over vertellen?
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#3
De naam is Codethyline, en er zitten 50 pillen van 5mg in een doosje.

FARMACEUTISCHE VORM, TOEDIENINGSWEG EN VERPAKKING

Doosje van 50 tabletten, in blisterverpakking, gedoseerd aan 5 mg ethylmorfinehydrochloride.
Klik om te vergroten...

Normale dosis:

Voor volwassenen:
Tot 10 tabletten per dag, te verdelen over 24 uur. Niet meer dan 4 tabletten per inname en niet meer dan 20 tabletten per dag innemen.
Het doseringschema zal met 50% worden verminderd bij bejaarde patiënten of patiënten met slechte werking van de lever (leverinsufficiëntie).

Voor kinderen van 12 tot 15 jaar:

1 tablet per inname, indien nodig 6 uur later opnieuw een tablet nemen; niet meer dan 4 tabletten per dag innemen.
De duur van de behandeling moet zo kort mogelijk zijn.
Klik om te vergroten...


Niet meer dan 4 tabletten per inname, dat is voor medicinaal gebruik. Ik ben wel nog maar 16 (veroordeel mij aub niet hierom, ik weet wat ik doe en ik ben geen "OMG IK SLIK 20 BOLLEN OP EEN AVOND"-kutkind), dus ik ga denk ik beginnen met 25-35 mg. Een gast wat ik ken zei me om met 50mg te beginnen uit eigen ervaring, maar die bronnen vertrouw ik niet zo. Farmaceutische drugs is linkere soep dan illegale drugs vind ik.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#4
dinges zei:
...Farmaceutische drugs is linkere soep dan illegale drugs vind ik.
Klik om te vergroten...

Volgens mij geeft jouw leeftijd heel goed aan hoe ver je bent :wink:

Je hebt geen behoefte aan veroordelingen, maar hebt wel informatie "nodig" omtrent bepaalde Opiaten?! Kom op kerel, lees wat meer over de drama's die je kan gaan ervaren zodra je die deur naar de Opiaten opent.

Je bent pas zestien jaren oud, dit is niet bepaald een goede leeftijd om zulke beslissingen te nemen. En wanneer je aangeeft dat jij Farmaceutische drugs is linkere soep vindt dan illegale drugs, tja, dat zegt mijns inziens voldoende.

Probeer wat anders, er zijn genoeg andere middelen die je meer "positieve" dingen kunnen brengen dan Opiaten.

Verder is het goed van je om niet op andermans direct adviezen in te gaan. Verdiep je in de wetenschappelijke feiten die je hierover kan vinden én wens ik je natuurlijk niets dan goed toe,

De eend

p.s. als je werkelijk weet wat je doet, zou je hier niet zo'n vraag stellen.
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik wil gewoon weten hoe opiaten nu eigenlijk voelen, zonder dat ik meteen aan de opium, heroïne of morfine moet gaan. Het enige wat ik wou weten is of ethylmorfine recreatief te gebruiken is, of dat ik toch voor de codeïne zal moeten gaan, aangezien ik op internet niet echt iets vind over recreatief gebruik. Misschien dat hier iemand het al eens gedaan had.

Ook weet ik heel goed dat opiaten een hele hoop ellende kunnen meebrengen, maar ik denk niet dat deze medicatie, wat je zonder voorschrift kunt kopen, er voor zal zorgen dat ik een heroïne-junk wordt. Ik zit echt niet te wachten op een andere verslaving, na net na 9 lange maanden in een afkickcentrum gezeten te hebben voor een zware speedverslaving.

En dat ik farmaceutische drugs linkere soep vind? Ja, dat vind ik. Als je je drugs bij een goede dealer haalt en/of laat testen, weet je meestal wel dat je spul relatief veilig is. Maar in farmaceutische producten zitten meestal nog adders onder het gras, zoals bv. guanesifem in hoestdrank, die je veel meer kwaad kunnen doen dan de caffeïnepoeder waarmee je speed versneden is. Over farmaceutische drugs is ook veel minder informatie te krijgen, zoals blijkt uit dit topic.


Maarja, back on topic aub. :)
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#6
off-topic

CHRIZZ zei:
...maar ik denk niet dat deze medicatie, wat je zonder voorschrift kunt kopen, er voor zal zorgen dat ik een heroïne-junk wordt. Ik zit echt niet te wachten op een andere verslaving, na net na 9 lange maanden in een afkickcentrum gezeten te hebben voor een zware speedverslaving.
Klik om te vergroten...

True and... you're so fu#ke%, naar mijn mening.

Een verslaving zal nooit van de ene op andere dag ontstaan, enkel het begin van je verslaving :wink:

Wat ik zo hier en daar heb kunnen vinden is, dat het iets sterker schijnt te zijn dan Codeine. Het zal naar mijn mening net zo recreatief te gebruiken zijn als Codeine.

CRZZ, veel plezier en geluk,

De eend
H
HigholicLid
01-01-2024, 00:00
#7
speeseend zei:
Om in woorden te blijven van een mede-forum-gebruiker; google is your friend.

klik hier vriend

Voortaan even de Engelse naam invoeren :wink: dan kan je het wat beter vinden.

Gr.,

Eend

EDIT:

Hoeveel denk je nodig te hebben van dit middel? Wat zijn de verpakkingen / opschriften etc.? Kan je daar wat meer over vertellen?
Klik om te vergroten...

Het moet DE Eend zijn.
Owja en je vergeet GEEL. :wave:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik hoef niet eens moeite te doen om te raden wie jij bent :wink:
H
HigholicLid
01-01-2024, 00:00
#9
speeseend zei:
ik hoef niet eens moeite te doen om te raden wie jij bent :wink:
Klik om te vergroten...
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben dus nu onder invloed van het goedje, daarstraks begonnen met 5, niet veel gevoeld, 10 bijgenomen, toen had ik een stoned-achtig gevoel en een beetje euforie. Gewacht tot het uitgewerkt was, en nu net 25 tegelijk gedaan. Daarstraks voelde het wel chill, maar echt veel was er niet aan.
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nu begint het wel echt goed te voelen. Euforie op en top :hearteyes:
j
jelliesLid
01-01-2024, 00:00
#12
:wave: en leef je nog?

ik gebruik zelf opiaten door een chronische bekkeninstabiliteit(tramadol)
zou zeggen begin er nou niet aan..
tis dat ik ze echt nodig heb maar als ik ff zonder wil omdat het wel gaat soms dan heb ik zwaar afkickverschijnselen
zit je niet op te wachten :confused:
hou het bij deze keer joh,je bent hartstikke jong en dan die morfine zal best leuk zijn ff maar je word er zwaar misselijk ook van!
kan nix zeggen verder want ik heb ook als bijwerking soort van euforie :rolleyes:
maar met die morfine zou toch uitkijken hoor!
hoe is je verdere nacht verlopen met al die tabletten??
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Redelijk goed, toen ik wou gaan slapen kwam ik in een soort toestand waarin ik mijn lichaam bijna niet meer voelde, het voelde heel erg licht aan (ongeveer zoals bij MDMA), en ik leefde naar mijn gevoel eigenlijk alleen nog maar met mijn heel euforische geest. De dag erna was ik wel heel bleek, barstende hoofdpijn en ik kon heel moeilijk plassen. Dat heb ik nu nog steeds een beetje.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#14
IK heb tijdens een operatie morfine gekregen. Dit was echt een van de heerlijkste gevoelens die ik heb gekend. Maar ik heb nu niet zoiets van dat ik dat per se nog een keer wil hebben...
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ethylmorfine vs Methylmorphine

Voor alle duidelijkheid mensen: Ethylmorfine eerder te vergelijken met Codeine dan met Morfine!!

Het is notabene vrij te koop bij onze zuiderburen.

Gr.,

Eend

EDIT:


wikipedia zei:
Therefore the closest chemical relative of ethylmorphine is codeine, also known as methylmorphine. Ethylmorphine also has a hydromorphone analogue (ethyldihydromorphinone or 3-ethoxy-7,8-dihydro-morphin-6-one), and a dihydromorphine analogue known as ethyldihydromorphine, although none of them appears to be commercially distributed at the current time.
Klik om te vergroten...
j
jelliesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Ethylmorfine vs Methylmorphine

speeseend zei:
Voor alle duidelijkheid mensen: Ethylmorfine eerder te vergelijken met Codeine dan met Morfine!!

Het is notabene vrij te koop bij onze zuiderburen.

Gr.,

Eend

EDIT:


wikipedia zei:
Therefore the closest chemical relative of ethylmorphine is codeine, also known as methylmorphine. Ethylmorphine also has a hydromorphone analogue (ethyldihydromorphinone or 3-ethoxy-7,8-dihydro-morphin-6-one), and a dihydromorphine analogue known as ethyldihydromorphine, although none of them appears to be commercially distributed at the current time.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
o dat gaat dus bijna nergens over! klonk wel zwaar haha :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."