Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik vermoed eigenlijk ook dat het tussen mn oren zit want ik nam /neem dan bommen. en dan zit ik al te denken hoe zo n ding uit elkaar gaat barsten tegen mn maagwand en of dat eventueel schadelijk is en dat mn maag het niet trekt echt raar. vroeger gebeurde er echt nix maar iig bedankt voor de tip van geen benzo meer erbij dat doe dus ni,ga zo is de proef op de som nemen om gewoon ff iets te snuiven ipv te slikken eigenwijs he maarja ik heb ook nog een lading visoliecappies liggen dus dat moet dan wel goedkomen lijkt me ik heb zelf ook nooit wat raars gehoord van pep ofzo dat het fout ging bij gewoon gebruik maarreh als je hartpatient bent dan ben je wel bizar zeg dattie dat durfde rook ik vv gewoon een blow ofzo zal is kijken of het nasaal beter werkt,ben niet zo kapot van die luccht en dat gebrand maargoed,dan hebbie toch het idee dat het niet in een orgaan zit wat kan ontploffwen hihi of heel mn kop moet uitelkaar barsten :P verders ga ik veel water drinken en gewoon wat fruit tussendoor. ik vind speed altijd zo gezellig je heb zoveel te bespreken en je bent blij etc! dus vandaar dat ik het toch weer ff probeer heb toch vrij dus. ik heb geen zin om pillen ofzo te slikken en dat je dan weer zo n leipe kop krijg en zo eng lief bent,is wel leuk hoor soms maar nu wil ik gewoon de controle. ik zie hier vaak drugs en speedsoorten voorbijkomen die ik totaal niet ken. MOD EDIT: FOEI!"
"nou mensen het werkte niet eens echt een giller dus. nee ik hou niet van nasaal maar ja uitgeprobeerd en klar het was gewoon rommel hebben het weggerot moet gewoon iets zuivers hebben volgens mij zat er gewoon ietsheel bizars door want mn vriend kreeg net dus ook een soort paniekaanval was weer leuk vroeger had je dat niet. en idd 10 jaar tijd hebben me een watje gemaakt geloof ik haha fijne avond allemaal nog!!"
"pretender zei: koop goede dex en drop een 100 mg cappie...ik wil je verhaal wel horen... ciao Klik om te vergroten... zou mn god niet weten waar ik dat vandaan moet halen..."
"hallo allemaal ik vroeg me iets af.. ik gebruik voor bekkeninstabiliteit tramadol en oxycontin,nu had iemand ghb aangeboden ik ben er zeer benieuwd naar maar iik vraag me af of dat wel goed gaat in combi met deze medicatie? of dat ik dan eerst een hele dag nix moet nemen?? heeft iem ervaring hiermee?? alvast bedankt!"
"ik heb ze heel lang gebruikt en noooit iets van gevoeld ja last v mn maag ik had 100 mg tabletten dus nee niet recreatief! ben er na 10 jr ineens heftig allergisch voor geworden ec hte troep vind ik het.."
"zazzoo zei: Tramadol werkt bij mij omgekeerd, ik kan er niet van slapen en eens ik genomen heb kan ik niet meer stoppen met nemen na 250 mg kots je echt de darmen uit je lijf en een paar dagen nadien kan je je behoorlijk slecht voel (depri). Dit is bij iedereen natuurlijk verschillend. Klik om te vergroten... dat klopt ik heb hetzelfde ik word juist vrolijk en opgewekt en idd misselijk,ik ben er ook echt verslaafd aan want het afbouwen en afkickverschijnselen vind ik een hel! dus zou ze niet te lang gebruiken! dan word je depri je krijg het heet en allemaal stroomstootjes door je zenuwbaan,geirriteerd etc mijn god echt een hel..! maar eenmalig is het best leuk,ik zou dan 2 capsules van 50 mg nemen dan voel je wel iets!"
"chase zei: ik heb een paar flurazepammetjes 30 mg gekregen van iemand, dus ik ga eens kijken wat die dingen doen enzo volgens mij is het een inslaper en daar ben ik niet echt verzot op Klik om te vergroten... flurazepam klinkt bij sommigen misschien wel bekender onder de marktnaam Rohypnol. Dit is, laten we maar zeggen een hardcore benzo. best mee oppassen. Klik om te vergroten... hoe kom je daaraan dan? bij airsealed enzo verkopen ze het niet? krijg je dat vde dokter? wat moet je dan in hemelsnaam mankeren?"
"iedereen nou ikhad van het weekend sinds 10 jaar weeris speed op,heel gezellig etc nacht overgeslgen,,volgende dag weer genomen maar voelde er niets van kreeg volop benauwdheidsaanvallen en gekke dingen,2 valiums genomen zakte het,maar ben echt 2 dagen net een bejaarde geweest..die bij iedere pas naar lucht moest happen. nu gebruik ik natuurlijk een bep hoeveelheid tramadol per dag en was dat totaal vergeten,zou het zo kunnen zijn dat ik gewoon de afkick vde tramadol op dag 2 er overheen heb gevoeld ik ben ook vandaag weer heel erg chaggo en depri volgens mij is dit echt nix meer voor mij,kan echt niet meer vrolijk worden ik weet het niet meer hoor,vroeger had ik nergens last van.. voel me echt een verrot persoon die helemaal volgepompt zit met chemicalien. alles irriteerd me,iemand een idee om wat positiever weer te worden of voelen. word echt gek ervan"
"ik heb ze welis gebruikt.. ik nam er toendertijd 2 in van 15 mg en ging douchen.. daarna met mn zus gewoon naar een winkelcentrum ,daar aangekomen heb ik me flink misdragen ik schijn een oogpotlood gestolen te hebben en een grote bek opgezet te hebben in een winkel,ik herinner me bijna nix alleen vlagen! dus blijf thuis,je kan beter gaan slapen want je raakt echt grote stukken kwijt best wel eng eigenlijk! ik scheen totaal mezelf niet te zijn geweest. tijd erna heb ik ze nogis genomen met een vriendin en haar vriend, die waren ook delen kwijt en ik gedroeg me wederom niet als mezelf hun trouwens ook niet. best wel heftig spul dus en ik was toen echt wel wat gewend zou beginnen met 1 als je het echt wil gaan doen dan ben je nog bij en zeerontspannen maar geheugenverlies krijg je er echt van dat is wel minder eraan..."
"haha wijs besluit!"