Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"thc, cafeine, nicotine, en voor de thc: nic niac koekjes"
"leppeh zei: Paddo100 zei: niks, nooit gedaan, ga het nooit doen ook junky drugs voor mensen die geen geld hebben. Klik om te vergroten... QFT! :') Faalhaas. Klik om te vergroten... ga nog wat coke gaan snuiven rijke stinkerd (is niet slecht bedoeld) 1-3 gram in de maand op hardcore feestjes voor de rest houk het bij wiet"
"angie123 zei: Ik zou wel eens een paar ervaringen (goede/slechte) over het gebruik van 2-cb willen lezen. Ik heb het hier liggen, maar vind het maar eng om het te nemen Groetjes Klik om te vergroten... Ik heb er eens een paar dosissen van gekocht, Ik had het gevoel dat ik kon vergelijken met mdma, visuals met je ogen open, veele dingen bewogen, niet in vloeiende bewegingen maar trillen, enorme lachkicks, zowat het zicht van LSD, maar in je hoofd ben je nog vrij nuchter, ik heb voor de fun wat wiskundige algoritmes gemaakt (waar ik niet zo goed in ben) en de dingen die ik wist dat ik kon oplossen in nuchtere toestand heb ik gemaakt, en ik had er van de 10 toch wel 7 correct, wat kleine foutjes omdat de lettertjes te veel aan het trillen waren Voor de rest een prettige ervaring (Ik heb ook een paar joints gerookt, en paar biertjes.) (dosis: 0.016mg bruin(geene hero) puur poeder)"
"Als je pep regelmatig (van 1gr in de week tot 1gr in de maand) dan raak je die geur en smaak echt wel gewend, ik doe het alleen op feestjes, en ik moet zeggen, dat ik liever spoil (speed) heb, van coke vind ik persoonlijk dat mensen een te groot ego krijgen, en in het hardcore milieu waar ik uitga is speed het meest gebruikte ook, niet dat ik speed gebruik om er bij te horen of dergelijke, maar als ik moet kiezen toch wel spoil(speed). voor iemand die nog studeerd is het niet zo eenvoudig om ieder feestje een berg coke door je neusgaten te jagen, als ik uitga op coke ben ik gemakkelijk 100€ kwijt, indien ik nog entree en een lekker zakje wiet wil, en met speed ben ik ongeveer de helft ervan kwijt, wat direct maakt dat ik de nacht erna ook nog kan uitgaan, en dan weet ik het wel hoor"
"Eerlijkheid duurt het langst, in men klas zit ook een turkse jongen die heeft moeten pissen van zen ouders, zijn vader ging hem kapot maken moesten ze iets gevonden hebben (zen ouders dachten dat hij coke snoof omdat ie te veel "gericht was op zijn neus", met zen duim erover wrijven en zo, de typische dingen die je doet als je snuift, hij heeft negatief getest en had de dag ervoor gesmoord. Een vriend van me die samen met mij dagelijks rookt, heeft al regelmatig testen moeten doen (politie, toelating bij defensie, ouders in het verleden, voor zichzelf) en hij test iedere keer negatief. Het hangt er van af welke testen, wat qualiteit, pistesten zijn niet zo betrouwbaar, op haarvaten en dergelijke allemaal wel. Persoonlijk heb ik nog geen 1 test moeten doen, omdat ik eerlijk was tegen men ouders, ze konden er niet zo veel tegen hebben want men vader blowed ook"
"je kan ze in grote ziplock zakken doen, laten drogen en dan in de diepvries steken, dat bewaard ook lekker"
"om op vakantie te gaan zonder mijn deur uit te gaan Nee eigenlijk gewoon voor het plezier dat ik er aan beleef, om alles een beetje spannender te maken en voor het op feestjes wat langer uit te houden, anders lig ik om 4 uur tegen een box te slapen"